محور ال ۳۰۰ تقاطع غیر همسطح شهید کجباف در ایستگاه پایانی قرار گرفت

پروژه احداث تقاطع غیر همسطح شهید بندر(کجباف) یکی از پروژه های ترافیکی است که بهره برداری از آن باعث کاهش سوانح و تصادفات، افزایش ایمنی، کاهش بار ترافیکی، کاهش زمان سفر و صرفه جویی در مصرف سوخت می شود.

به گزارش اداره ارتباطات معاونت فنی وعمرانی شهرداری اهواز، پرویز حسینی معاون فنی وعمرانی از آغازعملیات روکش آسفالت محور چپگرد ال ۳۰۰ تقاطع غیرهمسطح شهیدبندر (کجباف) خبر داد.

حسینی با اعلام این خبر افزود: عملیات روکش آسفالت محور ال ۳۰۰ تقاطع غیر همسطح شهیدبندر (کجباف ) متصل کننده میدان چهار اسب (تپه) به میدان خلیج فارس (دروازه ) با هدف سرعت بخشیدن به اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح شهیدبندر( کجباف) توسط سازمان عمران شهری شهرداری اهواز و با استفاده از ماشین آلات این سازمان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: میزان آسفالت مصرفی دراین محور بالغ بر ۸۵۰ تن است که به صورت مکانیزه و در راستای ارایه خدمات و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در حال انجام است.

معاون فنی وعمرانی شهردار اهواز یادآور شد: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف از جمله پروژه هایی است که موجبات کاهش اتلاف وقت شهروندان در عبور و مرور
جنوب به غرب را فراهم می کند.

حسینی در پایان اشاره کرد: عرشه محور ال ۳۰۰ از ۲۲۱ قطعه سگمنت با مساحت ۳۰۱۵۰ مترمربع ۳۵۰ متر طول و عرض۹٫۳ متر و با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد روزهای پایانی خود را سپری و هفته آینده به بهره برداری خواهید رسید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.