۱۰۴ حوزه امتحانی برای برگزاری کنکور امسال در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است

به گزارش ایرنا، حسینعلی عزت خواه عصر سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در یاسوج اظهار داشت: از این تعداد حوزه امتحانی ۳۴ حوزه در شهرستان بویراحمد، ۲۶ حوزه در شهرستان گچساران، ۲۳ حوزه در شهرستان کهگیلویه، هشت حوزه در شهرستان بهمئی، هفت حوزه در شهرستان لنده و ۶ حوزه در شهرستان چرام برای برگزاری کنکور سراسری از سوی آموزش وپرورش پیش بینی شده است.

وی افزود: ۲۴هزار و ۲۸۱ داوطلب در گروه های مختلف آموزشی در کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور سراسری امسال شرکت می‌کنند که از این تعداد ۱۵ هزار و ۹۵۷ داوطلب دانش آموز سال اولی کنکور هستند.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نیمی از شرکت کنندگان کنکور امسال در کهگیلویه و بویراحمد در گروه تجربی رقابت می‌کنند که این این گروه آموزشی همانند پارسال بیشترین شرکت کننده را به خود اختصاص داده است.

عزت خواه عنوان کرد: شرکت کنندگان در رشته ریاضی و فنی۹۸۰ نفر، تجربی ۱۲هزار و ۱۰۱نفر، علوم انسانی هشت هزار و ۵۸نفر، هنر ۶۵۰نفر و زبان خارجی یک هزار و ۸۰۸ نفر هستند.

وی ابراز داشت: شهرستان بویراحمد با چهار هزارو  ۶۹۰ داوطلب بیشترین شرکت کننده و بهمئی با ۷۴۳ داوطلب کمترین شرکت کننده در کنکور سراسری امسال را به خود اختصاص داده است.
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویاحمد ادامه داد: آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ از روز هشت تیرماه شروع و تا ۱۱ تیرماه صرفا در نوبت صبح برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه حوزه‌های امتحانی از ساعت هفت تا هشت صبح باز هستند و زمان آغاز پاسخگویی به آزمون ساعت هشت و۳۰ دقیقه است و ورودی مکان‌های برگزاری جلسات ساعت هشت صبح بسته خواهد شد.

عزت خواه افزود: داوطلبان  پس از دریافت کارت ورود به جلسه همه محتویات این کارت را با مشخصات فردی بررسی کنند که در صورت نداشتن مطابقت مشخصات به ستاد رفع نقص که در دانشگاه یاسوج و آموزش پرورش‌های شهرستان‌ها مراجعه کنند.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.