با اتمام عملیات اجرایی محور L300 صورت گرفت؛ آماده‌ سازی محوطه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف

با عنایت به اتمام رسیدن محور L300 تقاطع غیر همسطح شهید کجباف، عملیات محوطه‌سازی و رنگ‌آمیزی جداول این پروژه در دستور کار شهرداری منطقه هفت قرار گرفت.

فرامرز نجف پور مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز در این ‌رابطه عنوان کرد: با عنایت به اتمام عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شهید کجباف موسوم به L300 (از بلوار بسیج به بلوار سردار سلیمانی و به سمت میدان خلیج‌فارس)، عملیات رنگ‌آمیزی جداول و محوطه‌سازی این پل چند سطحی در دستور کار شهرداری منطقه هفت قرار گرفته ‌است.

وی در ادامه توضیح داد: با توجه به اتمام عملیات اجرایی محور L300 تقاطع غیر همسطح شهید کج باف و جمع‌آوری تجهیزات کارگاهی و ماشین‌آلات، عملیات جدول‌گذاری به طول ۵۰۰ متر از سمت میدان خلیج‌فارس به طرف میدان فرودگاه از سوی منطقه آغاز شد.

این مقام مسئول در ادامه اضافه کرد: رنگ آمیزی بیش‌از دو هزار متر از جداول موجود در محدوده تقاطع غیر همسطح شهید کجباف آغاز شده‌ و تا پایان روز دوشنبه مورخ ششم تیر ماه به پایان خواهد رسید.

نجف پور در پایان با اشاره به اقدامات انجام ‌شده از سوی این منطقه در محدوده تقاطع غیر همسطح شهید کجباف، خاطرنشان ساخت: اقداماتی نظیر کابل کشی، نصب LED پایه‌های روشنایی، جدول‌گذاری، رنگ‌آمیزی جداول، نصب علائم ترافیکی، خاک‌ریزی خاک نباتی و کاشت درختان و درختچه‌های گلدار از جمله عملیات‌هایی است که از سوی این منطقه در محدوده تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف انجام‌ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.