۶۰ طرح شهری اهواز تا پایان شهریور افتتاح می‌شود

حجت الله زارع زاده سه شنبه شب در آیین افتتاح و بهره برداری بوستان شهید مدافع حرم احسان کربلایی با بیان اینکه اهواز امروز نیازمند کار و تلاش است ادامه داد: مدیریت شهری اهواز با همدلی و کار شبانه روزی در تلاش است تا امیدهای از دست رفته مردم این شهر را زنده کند.

وی با بیان اینکه امروز نهمین هفته طرح” هر سه شنبه ها یک افتتاح” در اهواز است ادامه داد: افتتاح طرح های شهرداری به صورت هفتگی در راستای احیای امید و نشاط اجتماعی است.

نایب رییس شورای شهر اهواز اظهار داشت: اهواز با سرانه استاندار ۲۵ متر فضای سبز به ازای هر نفر فاصله دارد که نزدیک شدن به این استاندارد در بازه زمانی نه چندان دور هدف گذاری شده است.

زارع زاده شرایط حفظ و نگهداری فضای سبز در شهر اهواز را متفاوت از سایر شهرها دانست و گفت: حفظ و نگهداری فضای سبز در اهواز به ویژه در برخی مناطق شهری آن به دلیل شوری زمین، جنس خاک و تامین آب مورد نیاز با دشواری هایی مواجه باشد.

وی طرح هر سه شنبه یک افتتاح را پیام مدیریت شهری اهواز در عمل به وعده ه دانست و ادامه داد: مدیریت شهری اهواز به جای کلنگ زنی و آغاز طرح های جدید، بر تکمیل طرح های نیمه کاره و رها شده تمرکز کرده است که با برنامه ریزی انجام شده بخش زیادی از این طرح های نیمه تمام تا پایان امسال به سرانجام برسد.

زارع زاده، همدلی را لازمه حل مشکلات اهواز دانست و گفت: شهر اهواز محتاج کار و تلاش مضاعف است و با شعار دادن ، مقاله نوشتن، توییت زدن و ناامید کردن مردم، مشکلی از مشکلات اهواز حل نمی شود.

وی ادامه داد: هر کسی که دغدغه پیشرفت اهواز را دارد وارد میدان شده و به کمک مدیریت شهری برای ساخت اهواز بیاید.

پارک شهید مدافع حرم احسان کربلایی واقع در فاز دو پادادشهر منطقه ۸ با مساحت بیش از ۳۲ هزار متر مربع در این آیین افتتاح و به بهره برداری رسید. این بوستان شامل؛ فضای سبز با مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع، کفپوش بتنی ۲ هزار و ۲۵۰ متر مربع، پارک بازی کودکان با مساحت ۴۵۰ متر مربع و ۹۷۰ متر مربع پارکینگ است.

 

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.