عصبانیت مدیر برنامه «ژان کارلوس» و افشاگری از مذاکرات با استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که عنوان می‌شد باشگاه استقلال یکی از مشتریان اصلی «ژان کارلوس» بازیکن برزیلی باشگاه نائوچیکو است، اما روز گذشته بعضی از رسانه‌ها به نقل از یک منبع آگاه در باشگاه استقلال، این مذاکرات را تکذیب کردند. این در حالی است که کارلوس در آخرین بازی برای نائوچیکو در مصاحبه‌ای با هواداران این تیم خداحافظی کرد و حتی نتوانست اشک‌های خود را بابت ناراحتی از جدایی خود پنهان کند.

یکی از رسانه‌های برزیلی در گفتگو با مدیر برنامه کارلوس، جزئیات جدیدی را از روند مذاکرات استقلال با این بازیکن برزیلی افشا کرده است.

سایت «جی. گلوبو» گزارش خود را این‌طور آغاز کرده است: «مدیر باشگاه ایرانی علاقه به ژان کارلوس را تکذیب کرد، اما ایجنت بازیکن، مذاکره را تایید کرد. معامله در این زمان شامل سه طرف است: باشگاه نائوچیکو، مدیر برنامه بازیکن شماره ۱۰ و ایجنت فیفا که نماینده باشگاه ایرانی در مذاکره است.»

عصبانیت مدیر برنامه «ژان کارلوس» و افشاگری از مذاکرات با استقلال

گزارش این رسانه برزیلی این‌طور ادامه یافته است: «پس از بازی شنبه گذشته نائوچیکو مقابل نووریزونتینو، ژان کارلوس با لحن خداحافظی مصاحبه‌ای انجام داد. این به دلیل علاقه باشگاه استقلال به جذب این بازیکن است. باشگاه نائوچیکو این بار حاضر به مذاکره است اما سناریو می‌تواند تغییر کند.

سعید آجورلو مدیر تیم استقلال در تماس با رسانه‌های ایران تلاش این باشگاه برای جذب بازیکن شماره ۱۰ نائوچیکو (ژان کارلوس) را تکذیب کرد چرا که جذب هر بازیکن خارجی بعد از تایید ریکاردو ساپینتو (سرمربی استقلال) انجام می‌شود.

سعید آجورلو برادرزاده مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال است و اوایل امسال در مذاکراتی با نائوچیکو برای جذب ژان کارلوس حضور داشت؛ زمانی که باشگاه پرنامبوکو پیشنهاد ۶۰۰ هزار دلاری را برای فروش کارلوس رد کرد. همان پیشنهادی که الان می‌شود.

این بار اما گفتگوهایی بین باشگاه، دیویدسون اندروز مدیر برنامه ژان کارلوس و رضا فیض بخش ایجنت فیفا که نماینده باشگاه ایرانی در این مذاکره است، در جریان است. این اطلاعات توسط سایت گلوبو و از طریق منابع مرتبط با باشگاه نائویچکو و همچنین مدیر برنامه خود کارلوس تایید شده است.»

در بخشی از این گزارش، دیویدسون اندروز مدیر برنامه کارلوس گفت: «مذاکره با یک واسطه به نام رضا (رضا فیض بخش) در حال انجام است که همان ایجنتی بود که دفعه قبل با او صحبت کردیم. قبلاً ایمیل‌هایی با نائوچیکو مبادله شده است. بدیهی است که استقلال در حال حاضر هرگونه علاقه مندی به این بازیکن را در مطبوعات رد می‌کند.»

عصبانیت مدیر برنامه «ژان کارلوس» و افشاگری از مذاکرات با استقلال

دیویدسون اندروز گفت که باشگاه استقلال قبلاً هم سعی کرده است ژان کارلوس را به خدمت بگیرد و نائوچیکو هرگز خبر آن را منتشر نکرد.

مدیر برنامه بازیکن برزیلی که از اطلاعات منتشر شده در مطبوعات ایران به ستوه آمده، نسبت به نتیجه مثبت این مذاکره خوشبین است: «بسیاری از مطالبی که در مطبوعات منتشر می‌شود، مانع کار می‌شود. ما یک هفته است که هر روز و روزی ۱۲ ساعت در حال مذاکره هستیم. در واقع احتمال (انتقال ژان کارلوس به استقلال) وجود دارد و این خبر واقعی است.»

این رسانه همچنین به کمپین هواداران استقلال برای جذب ژان کارلوس و پیام‌های متعدد برای او در اینستاگرام اشاره کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.