روشنایی و نصب نیوجرسی جاده اهواز_ملاثانی در حال انجام است/۳٠کیلومتر از مسیرهای شهرستان باوی لکه گیری و روکش می شود/ افتتاح مرکز اوتیسم شهرستان باوی در روزهای آینده

مهندس مجتبی یوسفی با بیان اینکه نزدیک به ۳۰ کیلومتر از مسیرهای روستایی شهرستان باوی لکه گیری یا روکش می شود، تاکید کرد که همه ی این کارها با اعتبارات ملی و پیگیری های صورت گرفته، انجام شده و از اعتبارات استانی نیست.

وی با بیان اینکه اگر ارتباطات درست و مناسبی با مرکز داشته باشیم می توانیم از ظرفیت ملی استفاده کنیم، گفت: در تبصره ۱۴ برای اولین بار ۲۷۰۰میلیارد تومان برای افزایش کمک به مستمری بگیران، ۹۰۰میلیارد تومان برای زنان و دختران سرپرست خانوار و در معرض خطر اجتماعی و ۴۰۰میلیارد تومان برای اورژانس اجتماعی در بودجه ۱۴۰۱ اختصاص دادیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: پروژه روشنایی و نصب نیوجرسی جاده اهواز به ملاثانی از مصوبات سفر معاون وزیر راه به ملاثانی نیز در حال انجام است.

مهندس یوسفی افزود: اولویت خوزستان، کشاورزی است که بر همین اساس جلسه ای با مدیرعامل آب و برق استان، به منظور احداث ایستگاه پمپاژ جدیدی در شهرستان باوی بودجه ای گذاشته شود که مشکل کشاورزان پایین دست حل شود.

به گفته مهندس یوسفی، برای حق کشت نکردن کشاورزان باید وزرات جهاد و مسولان استانی  کمک کنند غرامت کشاورزان در کمترین زمان پرداخت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.