رئیس کمیسیون عمران مجلس: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه راه روستایی مشکل جدی دارد

محمدرضا رضائی کوچی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: نظارت های میدانی استان پیش از سفر رئیس مجلس شورای اسلامی از طرحهای عمرانی صورت گرفته است.

وی افزود: به لحاظ راه و شهرسازی این استان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند که این موارد در سفر رئیس مجلس بررسی خواهد شد.

بی توجهی به حوزه مسکن 

رضایی کوچی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویر احمد به دلیل ظرفیت بسیار خوبی برای جذب گردشگر، می تواند مهاجرپذیر باشد اما این امر در صورتی امکان‌پذیر است که به حوزه مسکن استان توجه شود.

وی با ابراز نگرانی از روند نامطلوب اجرای طرح جهش مسکن در استان، ادامه داد: در حال حاضر قانون جهش تولید مسکن در این استان مورد توجه قرار نگرفته است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت آب آشامیدنی کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: با وجود اینکه این استان ۱۰ درصد کل بارش‌های کشور را در اختیار دارد اما بیشتر روستاها و شهرهای آن دچار بحران آب هستند و عمدتاً تامین آب از طریق چاه انجام می‌شود.

رضائی کوچی ادامه داد: سدهای موجود در استان نیز، به تامین آب شرب شهرها و روستاها کمک قابل توجهی نکرده است. 

وی تاکید کرد: برای نمونه سد تنگ سرخ بویراحمد به دلیل مشکل در تامین منابع مالی هنوز به بهره‌برداری نرسیده که تلاش می‌ شود، روند احداث آن سرعت یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.