بازیکن جوان استقلال تصمیم اشتباه نگیرد/ سال لژیونر شدن نیست

به گزارش خبرنگار مهر، پیشنهاد تیم شارلوا بلژیک به پدیده فصل گذشته لیگ برتر، امیرحسین حسین زاده بازیکن جوان استقلال را «هوایی» کرده و از آنجایی که این بازیکن در قراردادش پیش بینی پیشنهاد خارجی شده بود، می‌تواند با فعال سازی این بند از قراردادش با تنها یک فصل بازی در استقلال راهی اروپا شود.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: حسین زاده بازیکن جوان و مستعدی است که خیلی هم جای پیشرفت دارد و حتماً شایستگی حضور در لیگ اروپا را دارد. سقف فوتبال او فراتر از لیگ بلژیک است و می‌تواند از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران شود اما امروز زمان مناسبی برای جدایی وی از استقلال نیست.

مربی پیشین تیم‌های پایه استقلال تاکید کرد: قبل از هر چیز به نظر من از نظر اخلاقی درست نیست وقتی استقلال بستر بزرگ شدن این بازیکن را بعد از مصدومیت‌های شدید در سن جوانی آماده کرد، حالا او حداقل یک فصل دیگر برای تیمش بازی نکند. اما از بحث اخلاقی هم که بگذریم، در سالی که قرار است تیم ملی به جام جهانی برود به صلاح حسین زاده نیست دست به چنین ریسکی بزند.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: توصیه من به حسین زاده این است که فصل بعد هم در استقلال بماند و با درخشش در جام جهانی حتماً از تیم‌های بزرگ‌تر و لیگ‌های معتبرتر هم پیشنهاد می‌گیرد و در این صورت هم دین خود را به تیمی که فضای ستاره شدن او را ایجاد کرد ادا کرده و هم «ترانسفر» بهتری می‌شود. اما این احتمال وجود دارد که با حضور در لیگ بلژیک همین جایگاه وی در تیم ملی دچار تزلزل شده موقعیتش در تیم ملی هم در آستانه جام جهانی به خطر بیفتد.

اصغرخانی در خصوص نقل و انتقالات استقلال گفت: با اینکه گام‌های مهمی در این راه برداشته شده، اما تیم هنوز تا کامل شدن فاصله دارد و باید چند بازیکن در پست‌های مختلف اضافه شوند. مهم‌ترین اتفاقات نقل و انتقالاتی استقلال از نظر من تمدید با «سیلوا» و مهدی پور بود که بازیکنانی بزرگ و تاثیر گذار هستند.

بازیکن جوان استقلال تصمیم اشتباه نگیرد/ سال لژیونر شدن نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.