قیمت پروازهای داخلی به قبل از عرضه دلاری بلیت بازگردد

سید کریم حسینی در خصوص افزایش نرخ بلیت‌های پروازی در برخی از مسیرها، اظهار کرد: افزایش بلیت هواپیما به بهانه عرضه بلیت دلاری پروازهای داخلی به اتباع غیرایرانی قابل پذیرش نیست و قیمت پروازهای داخلی باید به قبل بازگردد.

وی افزود: متاسفانه این افزایش قیمت‌های عجیب فقط در دو مسیر رخ داده که یکی از این دو مسیر اهواز است و سبب نارضایتی مردم شده است و نمایندگان نیز به این مساله معترض هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: براساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری گفته شده که قیمت‌های بلیت‌ها به قبل بازگشته است اما در عمل هنوز چنین مساله‌ای رخ نداده و همچنان قیمت بسیاری از بلیت‌ها بالا است.

حسینی ادامه داد: نمایندگان مجلس از ابتدای تصمیم‌گیری در خصوص عرضه بلیت دلاری پروازهای داخلی به این مساله معترض بودند و اکنون نیز که این موضوع لغو شده است انتظار داریم تا قیمت‌ها هرچه سریعتر به قبل بازگردد.

وی افزود: موضوع عرضه بلیت دلاری پروازهای داخلی برای اتباع خارجی به صورت رسمی لغو شده و محاسبه قیمت بلیت برای همه افراد به صورت ریالی است. همچنین در خصوص بالا بودن نرخ پروازها با یکی از شرکت‌های هواپیمایی برخوردهایی انجام شد که امیدواریم باعث شود شرایط قیمت بلیت به پیش از این تصمیم‌گیری‌ها بازگردد.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.