موردی از آلودگی آب در شهرستان حمیدیه وجود ندارد

مجید عبدالهی در جلسه با فرماندار حمیدیه اظهار کرد: با دستور اکید مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای بازدید میدانی از وضعیت آب شرب شهرستان حمیدیه در این شهرستان حاضر شده‌ایم.
مدیرکل بازرسی شرکت مهندسی آبفا کشور با بیان اینکه خط قرمز شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور کیفیت آب شرب مردم است، تصریح کرد: طبق بازدید میدانی از شهرستان حمیدیه و روستاها مشکل کمیت به دلیل شرایط آبی در سد کرخه وجود دارد اما طبق اعلام فرماندار حمیدیه، مرکز بهداشت و امور کیفی آبفا، هیچ مورد آلودگی آب در این شهرستان وجود ندارد.
وی تصریح کرد: خوزستان یکی از استان‌های حائز اهمیت ما در کشور است و این نوید را به مردم می‌دهیم با توجه به عزم راسخ دولت مردمی در خوزستان، با سرعت پروژه‌های مهم آب و فاضلاب در استان در حال اجرا است.
مدیرکل بازرسی شرکت مهندسی آبفا کشور افزود: وضعیت آب روستایی این شهرستان و مرکز شهر حمیدیه را از نزدیک بررسی کردیم و آب این شهرستان با اضافه شدن از طرح غدیر بسیار مطلوب‌تر خواهد شد.
عدنان الوان پور فرماندار حمیدیه نیز در این جلسه اظهار کرد: تا امروز هیچ نشانی از آلوده بودن آب شرب شهرستان حمیدیه وجود نداشته است.
وی افزود: امروز با حضور در بیمارستان، آزمایشگاه‌ها و بررسی با پزشکان، این موضوع را بررسی کردم اما در بازدید میدانی هم هیچ نشانی از وجود بیماری ناشی از آب شرب وجود نداشته است.
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.