رئیس شورای اسلامی شهر اهواز: اهواز آماده حضور سرمایه گذاران است

سیاوش محمودی در بازدید از نمایشگاه مدیریت شهری شهرداری تهران اظهار کرد: از مجموعه اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اهواز به خاطر نمایش توانمندی ها، اقدامات و برپایی غرفه ای در خور شان مجموعه شهرداری تقدیر و تشکر می شود.

وی افزود: همزمان با نمایشگاه مدیریت شهری، نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری برگذار شد، آنچه از حضور در چنین نمایشگاه هایی اهمیت دارد، ایجاد ارتباطات و تعامل میان شهرداری های کشور است تا بتوانند از ظرفیت ها و توانمندی های یکدیگر استفاده کنند.

رئیس شورای اشلامی شهر اهواز ادامه داد: سرمایه گذاری یک مسئله جدی در مدیریت شهری است و برای کشور و شهرداری ها یک ضرورت محسوب می شود، شورای شهر و شهرداری اهواز آمادگی لازم جهت حضور همه سرمایه گذاران برای استفاده از ظرفیت های اهواز را دارد.

وی تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی اهواز موانع موجود برای سرمایه گذاری را برطرف و فرایند آن را تسهیل می کند تا زمینه مناسب برای سرمایه گذاری فراهم شود همچنین در صورت لزوم قوانین جدیدی که نیاز باشد را تصویب خواهد کرد.

محمودی اضافه کرد: سرمایه گذارانی که از نمایشگاه بازدید کردند می توانند با حضور در اهواز فرصت های موجود برای سرمایه گذاری را مشاهده و از آن ها بهرمند شود و اهواز نیز در مسیر توسعه بیشتر قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.