۳۹۴ طرح صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا ست

کریم روزبهان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای این تعداد طرح صنعتی بیش از ۴۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی تعداد پروانه های صنعتی موجود در استان را ،  ۵۲۰ فقره با سرمایه گذاری بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این تعداد طرح ها موجب اشتغالزایی  بیش از هشت هزار نفر در استان شده است.
روزبهان اظهار داشت: در صورت تکمیل طرح های در دست اجرا در چند سال آینده بیش از ۹ هزار نفر در استان به اشتغال مشغول خواهند شد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۱۹ طرح صنعتی  راکد با سرمایه‌گذاری ۲۶۱ میلیارد ریال و اشتغال ۱۴۴ نفر به چرخه تولید برگشته است.

روزبهان ابراز کرد: همچنین در این مدت  ۱۵ واحد صنعتی نیز با سرمایه گذاری ۸۶۰ میلیارد ریال، علاوه بر افزایش ظرفیت تولید خود ، برای ۱۴۶ نفر ، شغل ایجاد کردند.

وی ادامه داد: ١۴٧ واحد غیر فعال در استان شناسایی شده اند که برخی از آن ها قابلیت احیا دارند.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته، امسال بیش از ۲۶ واحد صنعتی غیر فعال در استان به چرخه تولید وارد خواهد شد.

روزبهان عنوان کرد: هم اکنون ۷۸ پروانه بهره برداری معدن در استان وجود دارد که از این تعداد ۴۶ معدن فعال و ۳۲ معدن در حال تجهیز و یا غیر فعال هستند.

وی گفت: فعال سازی واحد های راکد یکی از اولویت ها مهم دولت است که کار شناسایی آن ها در استان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.