آب شرب ۳۸ روستای شادگان وصل شد

محمد رضا کرمی نژاد افزود: مخزن ۴ هزار متر مکعبی پیش ساخته شادگان که از نوع دوقلو بوده، بامداد امروز شنبه به دلیل فرسودگی و لهیدگی، از مدار خارج و متعاقب آن آب شرب ۳۸ روستای شادگان قطع شد.

وی با اشاره به اعزام تانکرهای آبرسان برای تامین آب این ۳۸ روستای شادگان به منظور جلوگیری از اختلال در تامین آب این روستاها ادامه داد: علاوه بر تلاش برای اصلاح فنی مخزن آب این روستا ها به دلیل اعزام تانکرهای آب رسان به این روستاها در همان ساعت های اولیه بروز مشکل، تلاش شد تا مشکلی برای تامین آب این روستاها تا وارد شدن مخازن به مدار ایجاد نشود.

کرمی ادامه داد: با بسیج امکانات مشکل مخزن موجود ظهر امروز برطرف و آب شرب این ۳۸ روستا وصل شد ضمن اینکه پیگیری برای ساخت مخزن جدید برای این روستاها در اولویت قرار گرفت.

وی گفت: دستور لازم برای ساخت مخزن ۵ هزار متر مکعبی برای جایگزینی این مخزن فرسوده صادر شده است که بزودی با برگزاری مناقصه و ساخت این مخزن، تامین آب این روستاها در وضعیت پایدارتری قرار می گیرد.

از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۰ روستای خوزستان آبدار شده است و با توجه به عزم دولت و تاکیید وزارت نیرو پروژه های آبرسانی به روستاها با سرعت در حال اجرا است

سال گذشته نیز یک هزار و ۱۰۰ روستای خوزستان آبدار شده است.

 

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.