دبیر شورای سلامت اهواز از شهروندان خواست نسبت به تزریق دُز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند

امراله مردانی در خصوص افزایش میزان مراجعه به مراکز بهداشتی بیان کرد: میزان مراجعه و موارد بیماری نسبت به سه هفته گذشته چند برابر شده که این موضوع نگران کننده است.

وی با ابراز نگرانی نسبت به عادی انگاری مردم و مسئولان در سطح جامعه افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ۲ اصل بسیار مهم در پیشگیری از بیماری است که انتظار داریم مردم مثل گذشته این موارد را رعایت کنند.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: متاسفانه در چند ماه اخیر استقبال مردم از واکسن بسیار پایین آمده و با ادامه این شرایط باید در انتظار ورود به پیک کرونا باشیم.

وی افزود: همه مراکز بهداشت اهواز از ساعت هشت صبح تا ۱۳ کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند همچنین مرکز بهداشت ۱۷ شهریور واقع در شرق اهواز و مرکز شماره پنج واقع در خیابان ۱۵ شرقی کیان‌ آباد از ساعت ۱۷ تا ۲۰ آماده تزریق واکسن به شهروندان هستند.

مردانی گفت: افراد بالای ۱۸ سال که ۶ ماه از تزریق دُز سومشان گذشته باشد می توانند نسبت به دریافت دُز یادآور خود کنند.

وی افزود: ۲ مرکز نمونه‌گیری کرونا واقع در خیابان شهید امینی (کوی مشعلی) و خیابان ۱۵ شرقی کیان‌ آباد، از ساعت هشت تا ۱۳ کار تست گیری از شهروندان را انجام می دهند.

در حال حاضر یک شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، همچنین اهواز و هشت شهرستان دیگر زرد و مابقی نقاط استان آبی کرونایی هستند.

 

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.