فولاد خوزستان در تولید پایدار و مسئولیت‌های اجتماعی سرآمد کشور است

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به همراه رضا طاهری رئیس هیات مدیره، محمدمهدی مومن‌ زاده و اسماعیل گودرزی اعضای هیات مدیره، حمیدرضا توکلی زاده فرمانده حوزه مقاومت شهید بقایی و جمعی از مسئولان شرکت با سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان دیدار نمودند.
سردار شاهوار پور در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: امروزه یکی از ضعف‌های جدی که دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب ما در نظر گرفته‌اند، حوزه اقتصاد است.
اقتصاد شامل سه بخش‌ صنعت، کشاورزی و خدمات است، که مستقیماً با درآمد و معیشت مردم جامعه در ارتباط است. دشمن بنای خود را بر مبنای فشار اقتصادی قرار داده است.
وی افزود: راهبرد کلان جمهوری اسلامی ایستادگی و مقاومت در برابر آمریکا و استکبار جهانی است. تفکر آمریکایی بدین‌گونه است که اگر از طرف مقابل ضعفی مشاهده کند اعمال فشار بیشتر می‌‌نماید. برای مثال در حوزه مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا مشاهده می شود که در میان تمامی کشورهای دنیا تبادل در حال انجام است اما دارایی‌های ایران بلوکه شده و اجازه خرید دارو به ایران داده نمی‌شود.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) در ادامه بیان داشت: در حوزه اقتصاد بخش‌های دولتی و خصوصی باید تلاش نمایند تا راه‌های برون رفت از فشار ظالمانه‌ی اقتصادی به دست آید. با اقدامات توسعه‌ ای، فشارهای سنگینی که دشمن بر ما وارد می کند، جبران می‌شود.
شاهوارپور تاکید کرد: با توجه به شاخص‌ها و ظرفیت‌های اقلیمی آبی و نیروی انسانی فولاد خوزستان، قابلیت توسعه فراهم است. تلاش ها در حوزه اقتصاد باید به گونه‌ای انجام شود که تنش‌هایی همچون فقر، بیکاری و حاشیه نشینی، امنیت تولید را به خطر نیاندازد. بخش عمده‌ای از طرح‌های اجتماعی باید در مناطق کم‌ برخودار انجام شود. شرکت‌ فولاد خوزستان همواره سهم خود را برای محرومیت زدایی پرداخت نموده است.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان اظهار داشت: برای پایداری چرخه‌ی تولید شرکت فولاد خوزستان امنیت را تضمین می‌کنیم. از طرفی بخشی از امنیت را  فعالیت‌ های اجتماعی تشکیل می‌دهد. با توجه به نارسایی‌ها وحاشیه‌ نشینی که در اطراف شهر اهواز وجود دارد،  انتظار داریم به مانند همیشه شرکت‌ فولاد خوزستان به فعالیت‌های خود در حوزه مسولیت‌های اجتماعی در این‌ مناطق ادامه دهد.
در ادامه‌ی این دیدار امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰‌ به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اظهار داشت: در یک‌ دهه‌ی اخیر مقام معظم رهبری (‌مدظله‌العالی) در نامگذاری سال ها، همواره به مسئله‌ی تولید و اشتغال تاکید داشتند. این دو مقوله علاوه بر تاثیر مستقیم بر معیشت جامعه،‌ به توسعه و حرکت‌ در مسیر دستیابی به اقتصاد پایدار کمک می‌کند.
وی افزود: شرکت فولاد خوزستان با بهره‌گیری از جوانان متعهد و کارآمد بومی توانسته در مسیر توسعه و اشتغال‌زایی گام بردارد.

مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان اشاره‌ای به تعهد مجموعه به انجام مسئولیت‌های اجتماعی کرد و افزود: شرکت فولاد خوزستان در بحث اجرای مسئولیت‌ های اجتماعی عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشته است. در کنار این مقوله، بحث خلق ارزش مشترک در جامعه را دنبال می‌کنیم. از حداکثر توان خود در مسیر خدمت‌ رسانی به مناطق کم‌ برخودار و توسعه‌ی آن استفاده می‌کنیم. توسعه و پیشرفت مجموعه‌ فولاد خوزستان با آبادانی و اشتغال جوانان منطقه اتفاق می‌افتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.