معاون وزیر صمت:انتظار می رود روند اجرای پروژه فولادسازی شادگان با سرعت بیشتری انجام شود

بازدید از روند اجرای پروژه فولادسازی شادگان با حضور وجیه الله جعفری معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو، امیرحسین نظری رییس سازمان صمت خوزستان، رضا طاهری رییس هیات مدیره، امین ابراهیمی مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت فولاد خوزستان و استقبال حسین تقی کهزاد مدیرعامل و جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت صنعت فولاد شادگان و پیمانکاران پروژه صبح پنج شنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ انجام شد.
بر پایه این گزارش، پس از بازدید نشستی در سالن کنفرانس ساختمان مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار و رضا طاهری رییس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان ضمن خیرمقدم به میهمانان به ارائه توضیحاتی در خصوص پروژه فولادسازی این شرکت پرداخت.
طاهری گفت: اولویت اصلی ما تسریع در روند اجرای پروژه ی فولاد سازی شرکت صنعت فولاد شادگان است. برای اجرای پروژه، تمام ظرفیت نیروی انسانی و امکانات موجود را به کار خواهیم گرفت.
وجیه الله جعفری معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو در این نشست اظهار داشت:  نگاه ما نسبت به فولاد شادگان با دیگر طرح های فولادی در کشور متفاوت است. با توجه به حمایت شرکت فولاد خوزستان، از پیمانکار این پروژه انتظار می‌رود که در روند اجرای آن تسریع ببخشد.
وی افزود: سازمان ایمیدرو پشتیبان تمامی شرکت های فعال در بخش معدن و صنایع معدنی است. در برخی مواقع با حمایت مالی و در موارد دیگر با ایجاد بستر مناسب از طرح های توسعه ‎ای صنعتی حمایت می کنیم.
معاون وزیر صمت گفت: بهره برداری از چنین پروژه هایی با زمینه ایجاد اشتغال بالا برای جوانان و همچنین اثرگذاری در زنجیره تولید فولاد در کشور باید با سرعت انجام شود.
وی افزود: فولاد شادگان با توجه به حمایت شرکت فولاد خوزستان و نزدیکی به بندر امام خمینی (ره) در زمینه صادرات در آینده اثرگذاری خوبی خواهد داشت.
حسین تقی کهزاد مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در این نشست اظهار داشت: پیش بینی می شود طرح فولاد سازی در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.
وی افزود: توجه به طرح های زیست محیطی از جمله جمع‌ آوری پساب صنعتی و بکارگیری غبارگیرها در دستور کار شرکت قرار دارد.
کهزاد ادامه داد: بیش از ۱۶۰۰ تن نیروی انسانی به طور مستقیم در مجموعه فولاد شادگان مشغول به کار هستند و عموما برای جذب نیروی انسانی شرکت از نیروهای بومی استفاده شده است.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، پیش از سخنان معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان ایمیدرو، محمدرضا آزادی رییس استراتژی و برنامه ریزی شرکت صنعت فولاد شادگان به ارائه توضیحاتی در زمینه بهره برداری، تامین منابع و مواد اولیه، فروش و ترکیب نیروی انسانی این شرکت پرداخت.

23
11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.