«جناب‌خان» تلویحا از پایان «خندوانه» گفت؟

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا؛ برنامه «خندوانه» که طی دو، سه فصل اخیر اجراهایش برخلاف فصل‌های نخستین از یک‌سو درگیر حواشی مختلف و متعددی شده و از سوی دیگر با ریزش مخاطبان مواجهه شده‌است؛ از آن دست برنامه‌های سرگرم‌کننده شبکه نسیم بود که توانست در آغازین گام‌هایش فصلی متفاوت از ارائه‌ی برنامه‌سازی در شکل جُنگ‌های گفت‌وگو و نمایشی محور با رویکرد طنز و اغلب استوار بر طنز اجتماعی را به مخاطب ارائه دهد.

«خندوانه»؛ در ادامه راه به‌سبب ابتلا به آسیب معمول و همیشگی ساخت چنین دست از برنامه‌هایی به تکرار گروید و برای عبور از این آسیب روی به سمت سطحی‌نگری در کمدی آورد

اما «خندوانه»؛ در ادامه راه به‌سبب ابتلا به آسیب معمول و همیشگی ساخت چنین دست از برنامه‌هایی به تکرار گروید و برای عبور از این آسیب روی به سمت سطحی‌نگری در کمدی آورد. با همین رویکرد به‌جای پیمودن مسیر موفقیت در مسیر معکوس گام برداشت.

درنهایت در آخرین حاشیه ایجاد شده برای این برنامه که چه در فضای مجازی و چه در شکل رسانه‌ای بازخوردهای مختلفی را به واسطه برگزاری مسابقه اسم و فامیل با خود به‌همراه داشت؛ در آخرین ساعات شب گذشته (دوشنبه ۲۶ تیرماه) محمد بحرانی صداپیشه شخصیت عروسکی جناب‌خان به‌عنوان یکی از کاراکترهای شناخته شده و دوست‌داشتنی این برنامه؛ یادداشتی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که به شکل تلویحی خبر از عدم ضبط مجدد فصل جدید این برنامه داده و به نوعی بر این مسئله تأکید کرده که شاید تولید خندوانه به تاریخ سپرده شود.

«جناب‌خان» تلویحا از پایان «خندوانه» گفت؟

بیش از این زوری و استعدادی نداشتیم

محمد بحرانی ـ صداپیشه عروسک جناب‌خان ـ در فرازی از این یادداشت بلند خود آورده است: در این سال‌های همکاری با این آدم (رامبد جوان)، بزرگترین انگیزه را دیدم برای ساخت یک برنامه درست و باکیفیت و شاهد بودم که برای رسیدن به این هدف تمام جان و وقت و انرژی و عشقش را گذاشته است.

بحرانی در فرازی دیگر این یادداشت در نگرش به شیوه ساخت و محتوای «خندوانه» یادآور شده است: نمی‌دانم «خندوانه» توانسته اهداف سازندگانش را برآورده کند یا نه اما می‌دانم تمام تلاشش را کرده که یک برنامه سرگرم‌کننده باشد که دغدغه هم داشته باشد و حرف هم بزند.

وی در ادامه با لحنی که تلویحا بوی خداحافظی از آن به مشام می‌رسد آورده است: ضبط «خندوانه» تمام شده و فکر می‌کنم ۱۰ برنامه برای پخش مانده باشد. شاید بعد از این «خندوانه» برای همیشه به تاریخ بپیوندد. معلوم نیست که دیگر «خندوانه» ساخته شود یا نه و معلوم نیست اگر ساخته شود من در «خندوانه» باشم یا نه…. ما بیش از این زوری و استعدادی نداشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.