اختلاف بین دستگاه های اجرایی مانع پیشرفت طرح ها در اهواز شده است

سیدکریم حسینی در آیین افتتاح دبستان خیرساز ۱۵ کلاسه حاج هاشم موسی پور در منطقه کمپلو اهواز با بیان اینکه هماهنگی بین بخشی  در بین دستگاه های اجرایی در اهواز بسیار ضعیف است افزود: اختلاف بین دستگاه ها مانع توسعه و پیشرفت پروژه ها در این شهرستان شده است.

وی ضمن تقدیر از خیر مدرسه ساز که مدرسه ای ۱۵ کلاسه در منطقه محروم اهواز ساخته است افزود: عدنان موسی پور یکی از نیکوکاران مدرسه ساز عملگرا  است که تا کنون چند مدرسه را در استان خوزستان ساخته است.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حوزه سخت افزاری مدارس  بسیار خوب عمل شده  اما در حوزه نرم افزاری با مشکلات زیادی در مدارس و فضاهای آموزشی اهواز و استان مواجه هستیم.

وی با اظهار تاسف از اینکه در بسیاری از مناطق اهواز مدارس مجهز وجود ندارد گفت: نیاز است  خیران در حوزه نرم افزاری نیز ورود کنند و برای مجهز و به روز کردن مدارس اقدامات موثری انجام شود تا دانش آموزان همپای دانش روز تحصیل کنند.

شبیب جویجری یکی دیگر از نمایندگان مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: پیشرفت خوبی در ساخت مدرسه حاصل شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب بسیار فاصله داریم، نمایندگان خوزستان آمادگی دارند برای پیشرفت کمی و کیفی وضعیت آموزشی استان تلاش کنند و برای توسعه فضاهای آموزشی با همفکری و مشارکت مسئولان اقدامات موثری را انجام دهند.
وی افزود: در زمینه نیروی آموزشی نیز کمبودهایی در خوزستان وجود دارد و نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی این آمادگی را دارند تا مشکلات این بخش را در سطح ملی پیگیری نمایند.

امروز دوشنبه دبستان ۱۵ کلاسه خیر ساز هاشم موسی پور با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال در منطقه کمپلو اهواز افتتاح شد.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر است که برای تحصیل آنها ۱۰ هزار مدرسه دولتی و غیر دولتی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.