میزان مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

جمال معتمدی زاده روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی ادامه داد: ساعات پیک بار در این استان از ساعت ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ است که متاسفانه هم در ساعات پیک بار روز و هم در ساعات پیک بار شب، شاهد افزایش مصرف برق از سوی مشترکان هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مشترکین برق در این استان مُصرانه خواست نسبت به کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق اقدام کنند تا شاهد قطعی و خاموشی های احتمالی برق برای مشترکین خانگی نباشیم.

وی افزود: با کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق در بخش خانگی حدود ۹ میلیارد کیلووات ساعت مصرف برق کاهش می یابد.

معتمدی زاده با تاکید بر صرفه جویی در مصرف برق در این ساعات، ادامه داد: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار شب استان کهگیلویه و بویراحمد از مرز ۴۵۵ مگاوت هم گذشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرستان گچساران با مصرف ۱۶۲ مگاوات و شهرستان چُرام با مصرف ۳۱ مگاوات، بیشترین و کمترین سهم در مصرف برق این استان را به خود اختصاص داده اند.

وی تاکید کرد: رعایت چند نکته ساده در استفاده از وسایل برقی تا ۲۰ درصد در کاهش مصرف برق تاثیر گذار است.

معتمدی زاده گفت: میزان مصرف برق کشور در ساعات پیک بار از مرز ۶۰ هزار و ۸۷۶ مگاوات گذشته که رشد حدود یک درصدی را نشان می دهد.

 ۲۸۵ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.