واکنش معاون حقوقی و امور استان‌های وزارت ارشاد به لغو کنسرت در اهواز

معاون امور استان ها و مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: در برگزاری کنسرت‌ها رعایت کلیه شئونات اسلامی و قانونی از ملزومات صدور مجوز بوده و حتی ملاحظات محلی از جمله در نظر گرفتن مکان برگزاری کنسرت از نظر ترافیک و سایرمسایل مشابه که از سوی سایر دستگاه های مرتبط بررسی و قبل از صدور مجوز اعلام نظر می گردد در صدور مجوز لحاظ می شود. لذا انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه قبل از صدور مجوز ملاحظات خود را مد نظر گرفته و سپس اعلام موافقت کنند.
سیدمحمد هاشمی در ادامه با اشاره به روند برگزاری کنسرت اخیر در شهر اهواز تاکید کرد: درمورد برگزاری کنسرت در شهر اهواز نیز روند مذکور قانونی طی شده و درصورت بروز مسائل جدید انتظار می رود کلیه دستگاه‌ها ضمن هماهنگی، به صورت شفاف موضوع را با مردم درمیان بگذارند.
معاون حقوقی و امور استان های وزیر ارشاد ادامه داد: با توجه به ملاحظه شورای تامین استان مبنی بر تغییر محل برگزاری کنسرت، درصورت آمادگی و امکان برگزارکننده کنسرت در محل جدید و همچنین تغییر نظر و اعلام موافقت نهادهای ذیربط، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آمادگی کامل را برای همکاری و مشارکت دارد.
سیدمحمد هاشمی در پایان افزود: همانطور که قبلا اعلام کرده ایم، رعایت شئونات اسلامی و قانونی خط قرمز تصمیم‌گیران در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛ لذا انتظار می‌رود زمانی که مجوزی مبتنی بر قانون صادر می‌شود، همه نهاد ها از آن حمایت کنند و به نشاط اجتماعی و عدم تضییع حقوق عمومی توجه داشته باشند.
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.