بیش از ۵۰ درصد تست های کرونا در اهواز مثبت است

امراله مردانی اظهار داشت: اکنون میزان مراجعه به مراکز نمونه گیری این شهرستان برای انجام تست کرونا افزایش یافته و در مقایسه با هفته های قبل جهش بالایی داشته است.

وی افزود: در حال حاضر بهترین راه برای مبتلا نشدن به ویروس کرونا رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انجام واکسیناسیون است. اگر همه افراد جامعه هدف واکسن کرونا را دریافت کنند می توانیم بیماری را کنترل کنیم.

دبیر شورای سلامت شهرستان اهواز گفت: در صورتی که عادی انگاری همچنان در جامعه رواج داشته باشد و شیوه نامه های بهداشتی به خوبی رعایت نشود شاهد افزایش روند بیماری هستیم.

وی در خصوص اضافه کردن چند مرکز نمونه گیری در سطح شهر افزود: در شرایط فعلی مراکز نمونه گیری جوابگوی مراجعین است اما در صورت نیاز، به این مراکز اضافه خواهد شد.

مردانی گفت: خوشبختانه با تدابیر در نظر گرفته شده مشکلی در بخش تزریق واکسن کرونا در اهواز نداریم و اکنون تمام مراکز بهداشتی شهرستان به طور مستمر برای جامعه هدف واکسن تزریق می کنند.

وی با اشاره به چگونگی استقبال مردم از واکسیناسیون بیان کرد: در شرایط فعلی پنج مرکز بهداشت در ۲ نوبت صبح و عصر کار تزریق واکسن را انجام می دهند.

در حال حاضر یک شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی، ۱۶ شهرستان زرد و مابقی نقاط استان آبی کرونایی هستند.

 

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.