جشنواره رسانه ای «زَنّاره» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود 

محمدشریف اسلامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست ‌اندرکاران کنگره شهدای جامعه عشایری کشور و تأکید معظم له بر نقش عشایر در طول ۲ – سه قرن گذشته، حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد این جشنواره را با محوریت فرهنگ و زیست بوم عشایر برگزار می کند. 

وی افزود: بخش های ۶ گانه این جشنواره شامل تیتر، خبر، گزارش، مقاله، کلیپ خبری و عکس خبری است. 

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: موضوع های این جشنواره شامل آداب، سنن و فرهنگ عشایر، نقش عشایر در دفاع و امنیت، عشایر و ایثار و شهادت، فرهنگ شاهنامه خوانی، حماسه پروری بر بستر شاهنامه و پیوند فرهنگ شاهنامه خوانی و عشایر است. 

اسلامی عنوان کرد: هر فرد مجاز به ارسال ۲ اثر به این جشنواره است و اثر ارسالی نیز باید در بازه زمانی پنج خرداد تا ۳۰ مردادماه ۱۴۰۱ در رسانه های کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده باشد. 

وی ابراز داشت: انتشار در رسانه های رسمی همچون رسانه ملی و روزنامه ها، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری از دیگر شرایط ارسال آثار به این جشنواره است. 

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه های بدون مجوز، آثار بدون نام نویسنده یا  نام مستعار و آثار غیرمرتبط با حوزه جغرافیایی در این جشنواره پذیرفته نخواهند شد. 

اسلامی اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در قالب فایل پی. دی. اف همراه با مشخصات کامل از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره ۰۹۱۷۷۴۱۱۷۳۲ ارسال کنند. 

وی افزود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۱ است و آیین پایانی آن نیز ۳۰ شهریورماه امسال برگزار می شود. 

اسلامی بیان کرد: جایزه نقدی نفر اول هر بخش این جشنواره ۱۰ میلیون ریال، نفر دوم هفت میلیون ریال و نفر سوم نیز پنج میلیون ریال است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.