شرکت برق خوزستان آمادگی برای جلوگیری از حوادث احتمالی ناشی از سیل دارد

علی خدری در نشست اضطراری مدیریت بحران شرکت توزیع برق خوزستان با موضوع “نفوذ توده هوای مونسون هند در سطح استان”  که در محل این شرکت برگزار شد با تاکید بر ناشناخته بودن این سامانه بارشی اظهار کرد: هیچ مقاله یا تجربه ای درخصوص این سامانه وجود ندارد و کاملا ناشناخته است لذا باید آمادگی صددرصد جهت جلوگیری از بروز حادثه یا برطرف کردن حادثه احتمالی را داشته باشیم.

خدری با اشاره به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش و وقوع احتمالی سیل، اظهار کرد: سامانه مونسون در شهرهای دهدز، باغملک، ایذه، هفتگل، بهبهان، امیدیه، رامهرمز، آغاجاری، اندیکا و دزفول پیش‌بینی شده که باید مدیران برق شهرستان های مذکور در محل خدمت خود حضور داشته باشند، کانون های خطر شبکه برق را شناسایی و پایه‌ها در مسیر رودخانه ها و سیلاب ها را بررسی کنند تا در صورت نیاز اصلاح شود، بازدید از شبکه های کوهستانی انجام و وضعیت آماده به کار ناوگان حمل و نقل بررسی شود.

وی در ادامه گفت: مولدهای مراکز دارای طبقه بندی حساس همچون بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز تست و آماده به کاری آنها بررسی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از مردم خواست تا در زمان وقوع سامانه بارشی مونسون هند در استان، به تجهیزات و تاسیسات شبکه برق نزدیک نشوند و در صورت اطلاع از بروز حادثه در نقطه ای، به مراکز فوریت های برق (۱۲۱) و یا ادارات برق شهرستان ها اطلاع دهند.

 

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.