آیا تئاتر شهر امن می‌شود؟/ اولین نمایش ترسناک کشور مجوز اجرا گرفت

به گزارش خبرنگار تئاتر ایرنا؛ هم‌زمان با تسریع روند واکسیناسیون و قرار گرفتن کشور در شرایط ایمنی نسبی شاهد رونق گرفتن تمامی فعالیت‌های اجتماعی از جمله حوزه فرهنگ و هنر بودیم. عرصه هنرهای نمایشی نیز به‌ویژه بعد از تعطیلات نوروزی و تجربه ورود به قرن جدید از این قاعده مستثنی نبوده و با پایان بهار ۱۴۰۱ خورشیدی و گام گذاشتن در نخستین ماه تابستان قرن جدید هر روز شاهد افزایش آمار تماشاگران و فروش بالای تماشاخانه‌ها در کشور هستیم.

همچنین آرام‌آرام شاهد گام برداشتن مدیریت تئاتر کشور به سمت برپایی رخدادها و رویدادهای ملی و بین‌المللی در کشورمان هستیم که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و دوازدهمین دوره جشنواره سراسری و اولین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر صاحبدلان اشاره کرد.

در کنار این مساله نزدیک شدن به ایام دهه نخست ماه محرم، مطابق سنت هر ساله آغاز حرکت کاروان نمایش‌های مذهبی و آئینی ویژه این ایام را نیز سبب ساز شده است.

حضور نماینده تئاتر ایران در یکی از معتبرترین جشنواره‌های تئاتر جهان و صدور مجوز اجرای نخستین نمایش ترسناک کشور از دیگر اتفاقات و رویدادهایی بود که فضای خبری هنرهای نمایشی کشور را معطوف به خود کرد

در همین ارتباط برخی از مهمترین سرخط اخبار حوزه هنرهای نمایشی طی هفته‌ای که سپری شد با محوریت اجراها و نشست‌های این رویدادها خبری و رسانه‌ای شده‌اند که در ادامه به مرور آنها می‌پردازیم.

آیا تئاتر شهر امن می‌شود؟/ اولین نمایش ترسناک کشور مجوز اجرا گرفت

مقابله با آسیب‌های اجتماعی اطراف تئاتر شهر/ حریم باید فاخر باشد

حضور دست فروشان، معتادان متجاهر و وجود دیگر آسیب های اجتماعی در اطراف ساختمان تئاتر شهر و پارک دانشجو شایسته پایتخت ایران اسلامی نیست

اولین جلسه کمیته رسیدگی به آسیب های اجتماعی اطراف تئاتر شهر تهران سوم مرداد ماه با حضور علیرضا نادعلی سخنگو و نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، سید محمدجواد طاهری رئیس مجموعه تئاتر شهر، رضا صیادی رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران و سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ در محل ساختمان تئاتر شهر تهران برگزار شد.

نادعلی در ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت حفظ ساختمان تئاتر شهر اظهار کرد: دوره ششم مدیریت شهری تهران با تفکر انقلابی کار خود را آغاز کرده است و قطعا توجه به موضوعات فرهنگی در اولویت این تفکر قرار دارد، لذا تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از تمام ظرفیت های موجود موضوعات فرهنگی را مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: رسیدگی به ساختمان تئاتر شهر و همچنین مقابله با آسیب های اجتماعی در پارک دانشجو یکی از نکاتی است که در این دوره از مدیریت شهری قرار دارد. حضور دست فروشان، معتادان متجاهر و وجود دیگر آسیب های اجتماعی در اطراف ساختمان تئاتر شهر و پارک دانشجو شایسته پایتخت ایران اسلامی نیست و اگر به آسیب های اجتماعی موجود در پارک دانشجو رسیدگی نشود ممکن است خطرات بیشتری ساختمان تئاتر شهر که یک پایگاه فرهنگی است، را تهدید کند.

آیا تئاتر شهر امن می‌شود؟/ اولین نمایش ترسناک کشور مجوز اجرا گرفت

وجود آسیب های اجتماعی در اطراف ساختمان تئاتر شهر خوشایند نیست

رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به آسیب های وارد شده به ساختمان تئاتر شهر گفت: متاسفانه در اطراف این ساختمان آسیب هایی مشاهده می شود که برای جامعه هنری کشور خوشایند نیست، به سرقت رفتن دستگیره های درب ورودی ساختمان، نشانه هایی از ایجاد اشتعال در کنار دیوار ساختمان و… باعث شده است که مدیریت شهری تهران تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا بتوانیم از این ساختمان محافظت کنیم، لذا طرح های مختلفی در دست بررسی است تا به صورت کارشناسی از این ساختمان محافظت شود.

رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: طرح های پیشنهادی جهت ایجاد حریم مناسب، مقاوم و در شان ساختمان تئاتر شهر تهران توسط سازمان زیباسازی مورد پیگیری قرار بگیرد و با نظر کمیته ذکر شده به مراحل اجرایی برسد. باید این طرح با اصل سازه ساختمان تئاتر شهر تهران همخوانی داشته و فاخر باشد.

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این جلسه ضمن ارائه توضیحاتی مشروح از روند فعالیت های انجام گرفته در اداره کل هنرهای نمایشی درباره موضوع تعیین حریم مجموعه تئاتر شهر و همکاری موثر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در موضوع ابلاغ ضوابط و مقررات حفاظتی عرصه و حریم تئاتر شهر، حل مشکلات پیرامونی مجموعه تئاتر شهر را منوط به همکاری و حمایت همه دستگاه های مرتبط با این موضوع دانست و از شورای اسلامی شهر ، شهرداری تهران، شهرداری منطقه ۱۱ و مجموعه های دیگر به جهت توجه ویژه به این موضوع قدردانی کرد.

آیا تئاتر شهر امن می‌شود؟/ اولین نمایش ترسناک کشور مجوز اجرا گرفت

رفع نگرانی اهالی هنر در زمینه رسیدگی به تئاتر شهر

وجود آسیب های اجتماعی در اطراف ساختمان اهالی هنر و دوستداران تئاتر را نگران کرده است

سید محمد جواد طاهری رئیس مجموعه تئاتر شهر نیز در ادامه گفت: نگرانی اهالی هنر در مورد آسیب های وارده احتمالی به ساختمان تئاتر شهر توسط معتادان متجاهر کاملا به حق است، در تلاش هستیم با کمک دولت و مدیریت شهری تهران اقدامات لازم را در زمینه محافظت از بنای ساختمان تئاتر شهر انجام دهیم.

وی با تاکید بر استمرار و برنامه ریزی موثر و مناسب برای اجرای رویدادهای فرهنگی هنری در محوطه تئاتر شهر افزود: متاسفانه علی رغم تمام تلاش های صورت گرفته بازهم شاهد آسیب رسیدن به اطراف ساختمان تئاتر شهر هستم، از سوی دیگر وجود آسیب های اجتماعی در اطراف ساختمان اهالی هنر و دوستداران تئاتر را نگران کرده است. امیدواریم بتوانیم با کمک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تلاش ها در جهت حفظ سلامت ساختمان تئاتر شهر را به سرانجام برسانیم.

ارزش تئاتر و تلاش های ارزشمند دست اندرکاران این حوزه در همه بخش ها به دلیل آسیب های اجتماعی و فیزیکی محیط پیرامونی تئاتر شهر در حال از بین رفتن است
ارزش تئاتر به دلیل آسیب‌های اجتماعی و فیزیکی محیط پیرامونی تئاتر شهر در حال از بین رفتن است

سیاوش تهمورث بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر کشورمان نیز در حاشیه این بازدید توضیح داد: متاسفاته ارزش تئاتر و تلاش های ارزشمند دست اندرکاران این حوزه در همه بخش ها به دلیل آسیب های اجتماعی و فیزیکی محیط پیرامونی تئاتر شهر در حال از بین رفتن است. بنابراین از همه شما مدیران می خواهم با ساماندهی این شرایط بحرانی کاری کنید که از نام شما به نیکی یاد کنند.

آیا تئاتر شهر امن می‌شود؟/ اولین نمایش ترسناک کشور مجوز اجرا گرفت

شورای سیاست‌گذاری چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

طی حکمی از سوی محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعضای شورای سیاست‌گذاری چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

 سالاری احکام جداگانه‌ای که متن آن به کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی و رئیس جشنواره و کورش زارعی دبیر چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ابلاغ شده است، ایرج راد، مسعود دلخواه، بیژن نوباوه، غلامرضا منتظری، علی منتظری، کاظم نظری، تاجبخش فناییان، مینا باقری، حسین مسافرآستانه و کورش زارعی را به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری این رویداد منصوب کرد.

در بخشی از حکم سالاری آمده است: هنر نمایش از دیرباز تاکنون به عنوان نماد فرهیختگی و اندریشه‌ورزی شناخته شده است. حضور پررنگ فرهیختگان این هنر نیز همواره به منزله سرمایه‌های فرهنگی و معنوی مورد تکریم اهالی هنر بوده است. براین اساس در آستانه برگزاری چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، رجا واثق دارم آن فرهیخته معزز، متناظر با اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با مشارکت و تسهیم تخصص و تجارب ارزنده خویش در برپایی هرچه باشکوه‌‍‌تر این رویداد بزرگ هنری از هرگونه همیاری دریغ نخواهید نمود.

چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری کوروش زارعی بهمن ماه ۱۴۰۱ به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

آیا تئاتر شهر امن می‌شود؟/ اولین نمایش ترسناک کشور مجوز اجرا گرفت

امیرعبداللهیان: «روشنای شب تار» بیان گوشه‌هایی از تاریخ ولایت با ابزار هنر است

آنجا که هنر برای بیان گوشه‌هایی از تاریخ هدایت و ولایت می‌شتابد، هنرمندان و راویان راستین پیام انسان ساز می‌شوند

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با حضور در بوستان ولایت تهران به تماشای نمایش بزرگ میدانی «روشنای شب تار» نشست و بعد از دیدن این اثر نمایشی گفت: تبیین ظهور اسلام و ولایت حضرت امیرالمؤمنین(ع) که امام نور و رحمت است، محور اصلی این نمایش بود.

امیرعبداللهیان همچنین در صفحه شخصی خود درباره نمایش «روشنای شب تار» نوشت: آنجا که هنر برای بیان گوشه‌هایی از تاریخ هدایت و ولایت می‌شتابد، هنرمندان و راویان راستین پیام انسان ساز می‌شوند.

وی در ادامه این نوشتار تاکید کرده است: نمایش فاخر «روشنای شب تار» ارائه هنرمندانه و فاخری از تاریخ صدر اسلام و واقعه غدیر خم است که افتخار دیدنش را داشتم. به عوامل گرانسنگ این برنامه زیبا خداقوت و به مدیریت سازمان اوج، تبریک عرض می‌کنم.

نمایش بزرگ «روشنای شب تار» به کارگردانی حسن بزرا و تهیه‌کنندگی علی اسماعیلی تا ۶ مرداد هر شب به صورت رایگان در بوستان ولایت تهران اجرا می‌شود.

آیا تئاتر شهر امن می‌شود؟/ اولین نمایش ترسناک کشور مجوز اجرا گرفت

تمدید مهلت ارسال آثار بخش «خیابانی و محیطی» جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت

مهلت ارسال آثار بخش تئاتر «خیابانی و محیطی» جشنواره به دلیل حجم گسترده درخواست‌ها و استقبال هنرمندان فعال تئاتر خیابانی به مدت هشت روز و تا روز شنبه (۸ مردادماه) تمدید شد.

پیش‌ از این و مطابق با گاه شماره فراخوان دوره هجدهم، هنرمندان متقاضی فرصت داشتند تا روز شنبه (اول مرداد) آثار خود را با شرایط ذکرشده به دبیرخانه مرکزی جشنواره تئاتر مقاومت ارسال کنند.

هنرمندان متقاضی در سایر بخش‌های رقابتی دوره هجدهم مطابق با جدول زمان‌بندی‌شده و گاه شماره جشنواره ازجمله رادیو تئاتر، تله‌تئاتر و صحنه‌ای تا ۲۰ مرداد و نمایشنامه‌نویسی و نمایش‌نامه خوانی تا ۳۰ شهریور مهلت‌دارند آثار خود را با شرایط ذکرشده در فراخوان به دبیرخانه مرکزی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت ارسال کنند.

جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت برای اولین بار طی سه دهه برپایی، دوره هجدهم را در گستره ایران و کشورهای اسلامی و در بازه شهریور تا آذر ۱۴۰۱ به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری سیدوحید فخر موسوی برگزار خواهد کرد.

آیا تئاتر شهر امن می‌شود؟/ اولین نمایش ترسناک کشور مجوز اجرا گرفت

مقصود نعیمی‌ذاکر مدیرعامل خانه تئاتر شد

جلسه هیات مدیره مرکزی خانه تئاتر جهت انتخاب مدیرعامل جدید جدید شنبه (اول مرداد) با حضور اکثریت اعضا برگزار شد. در انتهای این جلسه که بعد از چندین جلسه در هفته‌های اخیر انجام گرفت، از بین کاندیداهای مطرح، مقصود نعیمی‌ذاکر به عنوان مدیرعامل جدید برگزیده و انتخاب شد.

این انتخاب در شرایطی صورت گرفت که قریب به هفت ماه بعد از کناره‌گیری شهرام گیل‌آبادی مدیرعامل خانه تئاتر، ایراج راد رئیس هیات مدیره خانه تئاتر درباره انتخاب شخص جدید با وجود تشکیل مجمع عمومی از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، مدام از کلیدواژه «به زودی» استفاده می‌کرد تا در نهایت با انتخاب مقصود نعیمی‌ذاکر تنها نهاد صنفی تئاتر کشور صاحب مدیرعامل جدید شد

آیا تئاتر شهر امن می‌شود؟/ اولین نمایش ترسناک کشور مجوز اجرا گرفت

«آشویتس زنان» راهی جشنواره بین‌المللی تئاتر اکراین شد

نمایش «آشویتس زنان» به نویسندگی و کارگردانی علی صفری به بیست‌وچهارمین جشنواره بین المللی تئاتر ملپامونی اکراین راه یافت.

«آشویتس زنان» روایتی از زندگی و مرگ سه دختر در اردوگاه‌های کار اجباری آلمان نازی در جنگ جهانی دوم است امیر شمس، رها حاجی زینل، نازنین میهن و سارینا آزادمیلانی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

«آشویتس زنان» تاکنون چندین بار در شهرهای مختلف ایران روی صحنه رفته و نمایشنامه این اثر به تازگی توسط نشر آماره به چاپ دوم رسیده است، همچنین این نمایشنامه به زبان اکراینی و انگلیسی نیز منتشر شده است

آیا تئاتر شهر امن می‌شود؟/ اولین نمایش ترسناک کشور مجوز اجرا گرفت

میزبانی پردیس تئاتر تهران از نخستین سوگواره بین‌المللی شبیه‌خوانی

نخستین سوگواره بین المللی شبیه خوانی با حضور ۵ گروه داخلی و ۲ گروه خارجی از کشورهای نیجریه و عراق با اجرای مجالس شهادت امام حسین (ع)، شهادت حربن یزید ریاحی، شهادت عابس شاکری، شهادت حضرت عباس (ع)، شهادت حضرت علی اکبر (ع) و شهادت مسلم بن عقیل در روزهای چهارم تا ششم مرداد در میدان آیینی امام حسین (ع)، تئاتر شهر و فرهنگسرای خاوران برگزار ‌شد.

آیا تئاتر شهر امن می‌شود؟/ اولین نمایش ترسناک کشور مجوز اجرا گرفت

نتیجه ارزیابی دور نوین پروژه‌ چهارفصل تئاتر ایران اعلام شد

ایوب آقاخانی مدیر دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ هنری و سرپرست و طراح پروژه‌ جامع ملی آموزش درام‌نویسی برای خارج از پایتخت، نتیجه‌ ارزیابی و بررسی اعضای هیات‌ علمی فصل هشتم از دور نوین پروژه‌ چهارفصل تئاتر ایران با عنوان «مناسبات انسانی در جهان پس از کرونا» را به شرح زیر اعلام کرد:

«دچار»، نوشته‌ مهدیه شادرخ از یزد؛ «سپیدار مادر»، نوشته‌ رضا عاشوری‌فر از گیلان؛ «قطعات گمشده»، نوشته‌ مهدی غلامحیدری از البرز؛ «مَغرَم»، نوشته‌ سیدمحسن موسوی از اصفهان؛ «من دوستت دارم»، نوشته‌ فاطمه شافعیان از مازندران؛ «هنوز هیچی صدام می‌کنن»، نوشته‌ عارف مهتاب از اردبیل به عنوان آثار راه یافته این رویداد انتخاب شدند.

اعضای هیات‌ علمی فصل هشتم متشکل از تهمینه محمدی و محمد نباتی‌مقدم که هر ۲ از نمایشنامه‌نویسان جوان کشور محسوب می‌شوند در مجموع پس از بررسی نمایشنامه‌های نوشته‌شده براساس طرح‌های برگزیده، ۶ نمایشنامه از ۶ نویسنده‌ مقیم شهرستان‌ها را جهت حضور در کارگاه‌های نهایی و فصلی به منظور دریافت آخرین رهنمودها در بازنویسی نهایی و همین‌طور محفل فرهنگی رخ‌دررخ با نمایشنامه‌نویسان پایتخت و علاقه‌مندان سایر استان‌ها معرفی کردند.

برگزیدگان نهایی این آثار به تشخیص هیات علمی از سوی انتشارات سوره‌ مهر به چاپ خواهد رسید.

آیا تئاتر شهر امن می‌شود؟/ اولین نمایش ترسناک کشور مجوز اجرا گرفت

«تب» به دانشجویان تخفیف می‌دهد

بلیت نمایش «تب» به کارگردانی رویا کاکاخانی که این روزها در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته است، برای دانشجویان تمامی رشته‌های تحصیلی با تسهیلات تخفیف ۲۰ درصدی ارائه خواهد شد.

بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده و موافقت رئیس تئاتر شهر، دانشجویان رشته‌های تحصیلی می‌توانند از ساعت ۱۶ با مراجعه حضوری به گیشه مجموعه و ارائه کارت دانشجویی از این تسهیلات که به صورت محدود ارائه می‌شود، استفاده کنند.

نمایش «تب» به نویسندگی والاس شان، کارگردانی رویا کاکاخانی و بازی نادر فلاح که از روز جمعه بیست و چهارم تیر ماه در تالار قشقایی روی صحنه رفته است هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۲۰:۳۰ به مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان میزبان علاقه مندان تئاتر است.

نمایش «تب» روایت‌گر بخشی از زندگی مردی است که در یک شرایط اقتصادی و فرهنگی خوب رشد کرده و بزرگ شده است اما اتفاقی بر او تاثیر گذاشته و و باعث می‌شود تا دیدگاهش نسبت به زندگی، نقش و جایگاهش در وضعیت و شرایط اقتصادی جهان وارد شرایط و نگاه متفاوتی شده و به این بیاندیشد که اصلاً می‌تواند بر شرایطی مانند فقر اثر داشته باشد یا خیر؟

آیا تئاتر شهر امن می‌شود؟/ اولین نمایش ترسناک کشور مجوز اجرا گرفت

«گربه در نیمه‌شب» مجوز اجرا گرفت/ یک نمایش ترسناک‌ کلاسیک

برای یک ساعت هم که شده مخاطبان را کمی از مشکلات و دشواری‌های روزمره دور نگه دارم تا روحشان فارغ از مصائب، کمی استراحت کند

رامین دولت آبادی کارگردان و طراح صحنه تئاتر، نمایش «گربه در نیمه شب» را مرداد و شهریور ماه در خانه هنر آبان به صحنه می‌برد.

دولت‌آبادی درباره ویژگی‌های نمایش گفت: نمایش «گربه در نیمه شب» از ترجمه حسین یعقوبی از نمایشنامه‌ «گربه و قناری» نوشته نویسنده آمریکایی جان ویلارد تولند روی صحنه می‌رود. دلیل‌ انتخاب این نمایشنامه جدا از ارتباط گرفتن با متن و علاقه شخصی به نمایشنامه‌های داستانی و رئالیستی این بود که با اجرای نمایشی در ژانر ترسناک کلاسیک اما دارای موقعیت‌های کمدی که کمتر در ایران به آن پرداخته شده است برای یک ساعت هم که شده مخاطبان را کمی از مشکلات و دشواری‌های روزمره دور نگه دارم تا روحشان فارغ از مصائب، کمی استراحت کند.

حدود ۲ هفته به شروع اجرا در تاریخ ۲۳ مرداد ماه مانده است امیدوارم با هدایت درست این متن که اولین فیلم ترسناک صامت نیز از روی آن ساخته شده است، بتوانم با همراهی گروه، نمایش را با بالاترین کیفیت روی صحنه ببرم و رضایت را در چهره مخاطبان و منتقدان تئاتر ببینم

نمایش «گربه در نیمه شب» از ۲۳ مرداد ماه به مدت پانزده شب در خانه هنر آبان روی صحنه می‌رود.

آیا تئاتر شهر امن می‌شود؟/ اولین نمایش ترسناک کشور مجوز اجرا گرفت

معرفی اعضای شورای داوری کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر

طی احکامی جداگانه‌ از سوی حمیدرضا نعیمی رئیس کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان خانه‌ تئاتر ایران، اعضای شورای داوری کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان خانه‌ تئاتر ایران انتخاب و معرفی شدند.

احکام اعضای شورای داوری این کانون در جلسه‌ اخیر شورای داوری که در تاریخ یکم مرداد ماه جاری تشکیل شد، توسط بهزاد صدیقی عضو هیات مدیره‌ کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان خانه‌ تئاتر ایران و به نمایندگی از حمیدرضا نعیمی اعطا شد.

طبق این احکام اصغر نوری، ژاله محمدعلی، علی بیگدلی (از اعضای این کانون)، رضا سلیمی و آهو ایمانی (از وکلا و حقوقدانان) به عنوان اعضای شورای داوری کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان خانه‌ تئاتر ایران معرفی شدند.

در بخشی از احکام اعضای سه عضو کانون آمده است: با توجه به تجربیات و فعالیت‌های ارزنده‌ تان در عرصه‌ فرهنگی هنری و امور صنفی نمایشنامه‌نویسان و مترجمان و به پیش‌نهاد اعضای هیات مدیره‌ کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان خانه‌ تئاتر ایران، بدین‌وسیله به عنوان عضو شورای داوری این کانون منصوب می‌شوید.

اعضای شورای داوری کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان خانه‌ تئاتر ایران به تازگی نگارش، تهیه، تنظیم و آماده‌سازی پیش‌نویس آیین‌نامه‌ شورای داوری این کانون را آغاز کرده‌اند تا پس از پایان آن و تأیید هیات مدیره‌ این کانون، در مجمع عمومی فوق‌العاده اعضای کانون به تصویب نهایی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.