خودروهای سیار توزیع آب شرب در خوزستان شناسنامه‌دار می‌شوند

جلسه صیانت از امنیت غذایی و بهبود کیفیت آب در استان خوزستان به ریاست عبدالرضا سیفی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان حول سه محور در سالن جلسات آن معاونت برگزار شد.
در این جلسه کیفیت عمومی آب شرب در استان (مناطق شهری و روستایی) مورد بررسی قرار گرفت و گزارش‌های لازم از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و آب و فاضلاب استان دریافت شد؛ همچنین موارد لازم درباره کیفیت آب مناطق روستایی و شهری که مقداری وضعیت نامطلوبی داشتند جهت رسیدگی فوری به آب و فاضلاب اعلام شد تا در اسرع وقت اقدامات لازم را درخصوص ارتقا کیفیت آب این مناطق انجام دهند.
همچنین در خصوص لفافه‌گذاری یخ مصرفی مباحثی مطرح شد و بنا شد با همکاری معاونت اقتصادی استانداری تا کارخانه‌های تولید یخ در استان با دریافت تسهیلات و کمک‌های دولتی جهت ادامه خط تولید برای لفافه‌گذاری یخ مصرفی و ارتقای کیفیت بهداشتی آن اقدام کنند.
لازم به ذکر است در این جلسه درباره خودروهای سیار توزیع آب نیز تصمیماتی اتخاذ شد که بر اساس آن مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی با همکاری پلیس راهور و اداره کل صمت نسبت به ایجاد و نصب برچسب روی ماشین‌های سیار توزیع آب شرب مصرفی در مناطق و محلات اقدام کنند تا این خودروها دارای شناسنامه شوند و از حمل آب سالم با کیفیت بالا اطمینان حاصل شود.
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.