برگزاری جلسه ویژه بازرسان آتش نشانی

صالحی مدیر کل بازرسی ضمن اعلام این خبر گفت: شهردار محترم  اهواز و شورای اسلامی شهر تاکید ویژه ای در خصوص  خدمات رسانی و بالابردن سطح خدمات  به شهروندان را  دارند که برهمین اساس با هدف بررسی و نظارت بر نحوه ارائه خدمات به شهروندان گرامی ،جلسه ویژه ای با بازرسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برگزار شد.
مدیر کل بازرسی  ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و  فداکاری آتش نشانان افزود: آتش نشانان علاوه بر امنیت شخصی، باید نگران امنیت دیگران در حین عملیات باشند آتش نشانی یکی از مشاغل بسیار مورد احترام جامعه است که در تمامی صحنه ها و رویدادها حضور دارندو اغلب عملیات ها در شرایط سخت و پر از استرس انجام می شود.
سید احمد صالحی مدیر کل بازرسی تصریح کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از مهمترین سازمان های خدماتی در شهر اهواز محسوب میشودکه از جمله وظیفه مسئول بازرسی این سازمان نظارت، کنترل و ارزیابی عملکرد کلیه واحدها بر اساس برنامه ها، و شناسایی نقاط ضعف و قوت واحدهای سازمان و برنامه ریزی جهت بهبود روند در سازمان است.
وی با اشاره به نقش بازرسان در سازمان های تابعه شهرداری اهواز افزود: بررسی و بکارگیری رویکردها و روشهای نوین کاری برای انجام کارآمد وظایف و بهبود فعالیتها و عملکردها از جمله وظایف بازرسان بشمار میرود که با اجرای صحیح میتوان به اهداف مد نظر نزدیک شد.
سید احمد صالحی مدیر کل بازرسی در خاتمه افزود:بروزرسانی و  بالابردن سطح کیفی خدمات در تمامی سازمان و مناطق  با هدف جلب رضایت بیشتر شهروندان اجرایی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.