شناسایی عوامل موثر بر تولید معادن و رفع مشکلات، با نگاه تخصصی

به گزارش دنیای معدن، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد در سفر به استان کرمان، از کارخانه «زغالشویی زرند کرمان» بازدید کرد.

علی بابایی در این بازدید با تاکید بر تامین مواد اولیه و افزایش راندمان کارخانه، گفت: شناسایی عوامل موثر بر تولید معادن و رفع مشکلات تولید هر معدن باید با نگاه تخصصی صورت بگیرد و با توجه به اینکه این شرکت میلیون ها تن باطله با خاکستر میانگین ۵۰ درصد داشته، باید به آن به عنوان یک مزیت در تامین مواد اولیه توجه شود و راه حل فنی و تخصصی جهت استفاده از این باطله را هر چه سریعتر ارائه کنند.

وی همچنین در نشست مشترک با هئیت مدیره شرکت زغالسنگ کرمان اظهار کرد: با بررسی عملکرد سه ماهه این شرکت و وجود مغایرت های نامساعد و غیر قابل قبول در آن، تنها راه موفقیت و حل مشکلات فعلی افزایش درآمدهای عملیاتی و کاهش هزینه های جذب نشده است، ضمن آنکه ورود به عرصه صادرات می تواند در این خصوص راه نجات شرکت باشد لذا باید به سرعت جهت ارزش آفرینی بیشتر، صادرات را در اولویت برنامه های شرکت قرار داد.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد اشاره کرد: در راستای تحقق اهداف و برنامه های مورد نظر مدیرعامل صندوق فولاد، تلاش های بیشتری باید توسط مدیریت این شرکت انجام شود.

به گزارش ایسنا، در این جلسه در خصوص تعیین تکلیف پرونده های حقوقی، سازماندهی، خلاء های بیمه ای نیروی انسانی در مشاغل سخت و زیان آور، وضعیت طرح های توسعه ای و تامین مالی آنها، تعیین تکلیف موضوع صادرات بصورت ویژه و تخصصی تکالیف مشخصی جهت اجرا به مدیریت شرکت زغالسنگ کرمان ابلاغ شد.

همچنین مدیرعامل گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد در ادامه با اشاره به دانشگاه علمی کاربردی شرکت زغالسنگ کرمان بیان کرد: عملکرد این دانشگاه و توجیه علمی و اقتصادی این مجموعه مورد بررسی دقیق قرار گیرد و گزارش توجیهی نحوه ادامه فعالیت آن به گروه سرمایه گذاری صندوق فولاد اعلام شود.

این مسئول با اشاره به تاکید و توصیه های مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: برنامه های تحولی سال ۱۴۰۱ باید با اهتمام ویژه توسط مدیران شرکت مورد توجه و آنالیز قرار گیرد و این پایش میدانی هر ماهه توسط تیم هلدینگ سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد انجام خواهد شد تا از مغایرت های نامساعد احتمالی جلوگیری شود و آنچه ملاک ارزیابی مدیران شرکت ها است تحقق بودجه های تدوین شده است.

بابایی در پایان بر رعایت مقررات و ضوابط قانونی در کلیه امور به ویژه در حوزه خرید و فروش و معاملات، تاکید جدی کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.