مدیرکل ورزش و جوانان: مشکل اصلی ورزش کهگیلویه و بویراحمد نبود حامی مالی است 

عین الله دهقان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کنگره شهدای ورزشکار و نخستین دوره رقابت های مینی فوتبال جام پرچم به زودی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود. 

وی افزود: جامعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس ۱۰۷ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است. 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعضای خانواده شهدای ورزشکار استان در این کنگره با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل می شوند. 

دهقان عنوان کرد: آیین افتتاحیه نخستین دوره رقابت های مینی فوتبال جام پرچم جمعه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۱ در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد و در مراکز شهرستان های این استان برگزار می شود. 

وی ابراز داشت: ۸۷۰ تیم و ۱۱ هزار ورزشکار مرد و زن از سراسر کشور در نخستین دوره رقابت های مینی فوتبال جام پرچم حضور یافته و با یکدیگر رقابت می کنند. 

دهقان گفت: هم اینک ۴۸ هیأت ورزشی استانی و ۴۰۱ هیأت ورزشی شهرستانی در کهگیلویه و بویراحمد در حال فعالیت هستند. 

وی اظهار داشت: ۱۷ هیأت ورزشی استانی هم اینک در کهگیلویه و بویراحمد با سرپرست اداره می شوند که پس از هماهنگی های لازم با فدراسیون های مربوطه مجامع انتخاباتی آنها برای تعیین رییس برگزار می شود. 

دهقان افزود: ۳۳۷ باشگاه ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده که از این تعداد ۱۸۷ مورد در بخش زنان، ۹۰ مورد در بخش مردان و ۶۰ مورد نیز در هر ۲ بخش مردان و زنان در حال فعالیت است. 

وی بیان کرد: ۱۱۳ طرح ورزشی ناتمام در کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت بوده و تکمیل و افتتاح آنها نیازمند حمایت مسئولان استانی و کشوری است. 

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف بیش از ۵۰ هزار نفر است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.