چرا هیچکس پاسخگوی سرقت تجهیزات پل ششم اهواز نیست؟

احمد سراج در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر اهواز در خصوص مشکلات ایجاد شده در پی سرقت از پل ششم و مسدود شدن این پل اظهار کرد: امروز کش و قوس‌های پل ششم موجب ایجاد ترافیک سنگین در محور مواصلاتی و بسیار مهم منتهی به یکی از بیمارستان‌های شهر شده و مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: این مشکلات به دلیل سرقت حدود ۵۰ تن اتصالات فولادی پل رخ داده است و با وجود اینکه حدود سه سال از این سرقت می‌گذرد اما هنوز پاسخی به افکار عمومی داده نشده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز گفت: شهرداری اهواز به عنوان یک دستگاه عریض و طویل با دو پیمانکار و این همه تجهیزات، در دو ماه اتصالات را مجددا متصل می‌کند.

سراج تصریح کرد: مگر این سرقت کار یکی دو نفر بوده است؟ چگونه ۵۰ تن اتصالات فولادی در این ارتفاع سرقت می‌شود اما بعد از چند سال هیچکس در این خصوص پاسخگو نیست؛ دستگاه‌های متولی امنیت شهر باید به این سوال و مطالبه قانونی پاسخ دهند و افکار عمومی را قانع کنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز گفت: در یک مقطع زمانی گفته شد که سارق این پل دستگیر شده است که در این صورت باید به مردم معرفی شود یا شوند. باید بدانیم که اموال مسروقه کجا رفته است؟ آیا دادگاه این سرقت برگزار شده است؟ همچنان افکار عمومی منتظر پاسخ است.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.