استاندار خوزستان در محرومترین نقطه استان حاضر شد

در پی سیل اخیر که خسارات بسیاری را به اراضی کشاورزی و منازل مسکونی مردم وارد کرد، با پیگیری عبدالله ایزدپناه نماینده ایذه و باغملک در مجلس، جلساتی در مرکز استان برگزار شد و امروز استاندار خوزستان به همراه وی از مناطق آسیب دیده بازدید کرد. استاندار قول داده همه تدابیر و امکانات برای جبران خسارتهای مردم و رفع مشکلات ایجاد شده را بکار بگیرد.

در این سفر عبدالله ایزدپناه گزارشی از آسیب دیدن زمین های کشاورزی، ازبین رفتن محصولات کشاورزان، تخریب و آسیب به منازل مسکونی و راههای ارتباطی ارائه کرد و بر ضرورت تخصیص اعتبارات ویژه از سوی هیئت دولت برای کمک به مردم منطقه تاکید کرد.

به گفته ایزدپناه حاصل زحمات مردم در ماههای گذشته با این سیلاب از بین رفت و وضعیت معیشتی مردم محروم این منطقه به مخاطره افتاده است.
وی گفت: مردم بحق از مسئولان انتظار دارند اقدامات فوری و جهادی برای رفع مشکلات شان انجام شود.

به گزارش خبرنگار ما، استاندار خوزستان از مسئولان محلی و استانی خواسته است گزارش کاملی از آسیب ها و خسارات به مردم تهیه و ارائه شود همچنین مقرر شد تصمیماتی برای پیشگیری از حوادث مشابه بعدی اتخاذ شود.

گفته می شود با پیگیری نماینده ایذه و باغملک قرار شده است بسته حمایتی به هیئت دولت پیشنهاد شود و اقدامات فوری برای بهبود وضعیت در دستور کار قرار بگیرد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.