امضای تفاهم‌نامه ساخت ۳۶۰ هزار مسکن برای مددجویان

به گزارش ایرنا، سید مرتضی بختیاری شامگاه پنجشنبه در سفر به شهرستان بهمئی و در دیدار با جمعی از مردم، مسئولان و کارکنان کمیته امداد این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بر اساس این تفاهم نامه ۲۴۰ هزار واحد در شهرها و ۱۲۰ هزار واحد در روستاها برای مدجویان احداث خواهد شد.

وی بیان کرد: طرح ملی جهش مسکن در حالی در کشور اجرا می شود که کمیته امداد به عنوان یکی از متولیان اصلی این طرح محسوب می‌شود.

بختیاری تصریح کرد: کمیته‌امداد امام خمینی(ره) در راستای اجرای طرح ملی جهش مسکن ویژه محرومان، برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌هایی انجام داده است که برای تکمیل و اجرای این طرح ضرورت دارد که این نهاد اجتماعی و حمایتی مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: موضوع تامین، تجهیز و بازسازی منازل مسکونی در دستور کار کمیته امداد قرار داشته بنابراین تقاضا دارم به منظور ایجاد تسهیل در امر ساخت مسکن‌، دولت از مددجویان تحت حمایت در طرح جهش تولید مسکن حمایت کند.

رییس کمیته امداد خاطرنشان کرد: کاهش حداکثری میزان اقساط تسهیلات بانکی (با توجه به درآمد ناچیز خانواده‌ها از محل مستمری و یارانه‌ها) یکی از مواردی است که می‌تواند به خانه‌دار شدن مددجویان کمک کند.

وی در خصوص ایجاد اشتغال برای خانواده های تحت پوشش نیز گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای نیازمندان و محرومان تحت حمایت یکی از ارکان های اصلی فعالیت های کمیته امداد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.