تأکید اعضا بر نبود اختلاف در ترکیب شورای شهر اهواز

سیاوش محمودی رئیس منتخب شورای شهر اهواز پس از برگزاری انتخابات با تشکر از اعتماد مجدد اعضای شورا و انتخاب دوباره هیأت رئیسه سال اول برای دومین سال فعالیت، اظهار کرد: امیدواریم در سال دوم فعالیت شورای شهر نیز با این رأی اعتماد در چارچوب قانون به وظایف مشخص شده در قانون رسیدگی شود. سعی بر این این است که سالی متفاوت از سال گذشته و سال ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف داشته باشیم.

وی افزود: به زودی گزارش عملکرد یک ساله برنامه‌ها و اهداف سال دوم را نیز تشریح می‌کنیم.

در ادامه سید محمدعلی پورموسوی دیگر عضو شورای شهر اهواز که کاندیدای ریاست شورا در سال دوم بوده است نیز با تبریک انتخاب محمودی برای دومین بار به عنوان رئیس شورای شهر و آرزوی توفیق گفت: ممکن است برخی فکر کنند این مساله (رأی نیاوردن در انتخابات هیأت رئیسه) اختلاف است که این گونه نیست؛ این موضوع بر اساس اصول و قانون است. از نظر ما رأی یک نماینده در هر محفلی، ناموس نمایندگی است.

وی افزود: همان گونه که مطرح شد، در خصوص مسائل و امور شهر به عنوان یک تیم قوی تلاش می‌کنیم تا کارها به سمت مطلوب، بهینه و پیگیری شود. بنابراین این گونه نیست که فکر شود این اختلافات در کمک‌رسانی و دیگر کارها خللی ایجاد کند.

وی افزود: در دوره قبل هم در خصوص امور شهر نظارت و بحث شده اما در این دوره جدید نقد خردمندانه را در شورا خواهیم داشت و به کسانی که به مردم اهواز خدمت می‌کنند کمک می‌کنیم تا موفق شوند.

پورموسوی گفت: در دوره جدید جاده و اتوبان یک طرفه‌ای نخواهیم داشت و سعی می‌کنیم در عین بررسی، نظارت و نقد، کارها پیش برود. امیدواریم خداوند به ما کمک کند تا همه چیز به نفع مردم رقم بخورد.

احمد سراج دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز گفت: از صحبت های پر محتوای آقای پورموسوی با وجود اینکه آقای محمودی به عنوان رئیس شورا انتخاب شد تشکر می‌کنم. این صحبت ها بسیار راهبردی است.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.