مدیرکل بازرسی : مهمترین عامل مؤثر و مهم در زیباسازی شهر، شهروندان هستند

سید احمد صالحی مدیر کل بازرسی شهرداری درجلسه با بازرسان سازمان زیبا سازی گفت: سازمان زیبا سازی شهرداری نقش مهم و تاثیر گذار در خلق و ایجاد جلو های زیبای بصری را دارد و ایجاد اینگونه فضاها موجب  سر زندگی در شهر ها می شود.
صالحی مدیر کل بازرسی افزود: از مسئولین بازرسی سازمانها و مناطق تابعه انتظار میرود ضمن در نظر گرفتن بحث زیباسازی معابر شهر نظارت ویژه ای در خصوص اجرای پروژه های طراحی شهری و زیباتر کردن محیط پیرامونشان باشند.
وی همچنین ادامه داد: یکی از  عوامل مؤثر و مهم  در زیباسازی شهر، عملکرد شهروندان است که ضمن  مشارکت  با شهرداری، در  ایجاد کردن فضاهایی چشم نواز می توانند از زیبایی و پاکیزگی شهر بهره مند شوند.
سید احمد صالحی با اشاره به نقش مدیران شهری و  شورای شهرتصریح کرد:  ایجاد فضاهای مطلوب شهری و ارتقاء سطح کیفی سیما و منظر آن  از جمله مسائل مورد تاکید  شهردار محترم  اهواز و شورای اسلامی شهر است.
مدیر کل بازرسی در خاتمه با اشاره به این مطلب که برنامه‌های فرهنگی تأثیر مستقیمی بر افزایش زیبایی شهری  دارند،گفت: با نگرش به اینکه زندگی در جریان است و می بایست این جریانات تواما با نشاط و تفریح شادمانی بوده باشد . بنابراین باید از طریق ، ایجاد فضای شهری مطلوب و دعوت از کارشناسان و خبرگان  طرح‌های خوبی را با هدف ایجاد نشاط و شادابی ،شهروندان به مرحله اجرا درآورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.