سردار شاهوارپور: سپاه کمک کار مدیریت شهری اهواز برای خدمت به مردم است

سردار حسن شاهوارپور در شصت و ششمین جلسه رسمی در صحن علنی شورای شهر اهواز افزود: در راستای حل مشکلات اهواز علاوه بر حضور قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در طرح های فاضلاب و محرومیت زدایی این شهر، مجموعه سپاه ولی عصر(عج) در مناطق محروم اهواز از جمله ملاسیه، منبع آب و گلدشت بدون هیچ چشم داشتی در کنار مدیریت شهری قراردارد.
وی ادامه داد: خدمت رسانی به مناطق و محله های آسیب پذیر و محروم اهواز جزو اولویت های سپاه ولی عصر(عج) است.
فرمانده سپاه ولی عصر(عج) گفت: احداث پارک ریحانه با پیشرفت ۸۰ درصد و وسعت پنج هکتار در ساحل کارون توسط سپاه خوزستان در حال احداث است که در صورت تامین اعتبارات امکان بهره برداری از این بوستان تا پایان شهریور ماه وجود دارد.
شاهوارپور با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری دومین کنگره ۲۴ شهید خوزستان در سال آینده افزود: نامگذای خیابان ها و طرح های آماده افتتاح به نام شهدای استان، ایجاد المان در پارک ریحانه با موضوع زنان مجاهد و رزمنده دفاع مقدس و همچنین ورود جدی تر در فضاسازی شهری با موضوع شهدا از جمله مطالبه ها از مدیریت شهری است.
وی با بیان اینکه همه سرباز نظام جمهوری اسلامی هستیم گفت: مشکلات ممکن است در کوتاه مدت موجب نگرانی مردم شود ولی تمام این مشکلات قابل حل است و به کوری دشمنان این مشکلات نیز حل می شود.
فرمانده سپاه ولی عصر(عج) برجسته کردن اقدام های مدیریت شهری در حل مشکلات توسط رسانه ها را موجب ایجاد امید در مردم دانست و خواستار انتشار اخبار امیدبخش توسط رسانه ها در این زمینه شد.
وی در ادامه خوزستان را استانی احساس و راهبردری در کشور دانست و گفت: امروز کشور درگیر تهدیدات ترکیبی دشمنان برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی است.
سردار شاهوارپور با بیان اینکه یکی از برنامه های دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام است، افزود: همه مسوولان در هر جایگاهی که هستند باید تلاش کنند تا با کار جهادی و شبانه روزی کارآمدی نظام اسلامی را اثبات کنند.
وی با بیان اینکه عرصه جهاد با دشمن تنها به جنگ سخت محدود نیست افزود: دشمن با برجسته کردن مشکلات موجود به دنبال ناامید کردن مردم است به همین دلیل برداشتن هر کاری که بر زمین مانده نوعی جهاد با دشمن است.
فرمانده سپاه ولی عصر(عج) با اشاره به وقوع خشکسالی در غرب و سیل در شرق خوزستان گفت: بسیج سازندگی سپاه خوزستان ۱۵۰ کارگاه دام سنگین را به مه پاشی مجهز کرده است تا خشکسالی موجب تلفات به دام های غرب استان نشود.
وی ادامه داد: سیل در شرق استان به زیرساخت های این مناطق آسیب جدی مواجه وارد کرد که سپاه برای کمک به روستاها و شهرهای درگیر سیل اقدام های زیادی در حال انجام است.
شردار شاهوارپور ایجاد ناامیدی در مردم را یکی از حربه های دشمنان دانست و افزود: ایجاد اختلاف میان مسوولان و مردم، اتهام به مسوولان به عنوان خائن، اختلاف میان مردم و قومیت های مختلف، بزرگنمایی مشکلات و ایجاد ناامنی از جمله ابعاد جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام اسلامی است.
فرمانده سپاه ولی عصر(عج)، مختل کردن امنیت را هدف و عرصه اصلی فعالیت دشمنان دانست و گفت: دشمن در بخش های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به دنبال رخنه است تا از آن فرصتی برای وارد کردن ضربه اصلی در بخش امنیتی پیدا کند.
وی تاکید کرد: سپاه پاسداران و دستگاه های امنیتی، انتظامی و نظامی با اشراف خوب در بخش های امنیتی و انتظامی در تلاش برای ناکارآمد کردن تهدیدات دشمن در این عرصه هستند.
سردار شاهوارپور با اشاره به برگزاری امن عزاداری های حسینی در دهه اول محرم افزود: نیروهای امنیتی شبانه روز در حال تلاش برای تامین امنیت در استان و کشور هستند.
وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری باید موجب ایجاد امید در مردم شود گفت: امروز این افتخار را داریم که در نظام جمهوری اسلامی انتخابات های مختلف بدون یک روز تاخیر برگزار می شود که این افتخار و امانت در دست همه ماست.
فرمانده سپاه ولی عصر(عج) با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح خود را مکلف به صیانت از حق رای مردم می داند، افزود: در برخی کشورها همه دستاوردهای مردم با یک کودتا از بین می رود ولی امروز جمهوری اسلامی با مجاهدت شهدای والامقام آنچنان استحکام یافته است که اگر بار دیگر از درون فتنه ای مانند ۸۸ در کشور اتفاق بیفتد، نیروهای مسلح و رهبر معظم انقلاب خود را مکلف به صیانت از رای مردم می دانند.
سپاه ولی عضر(عج) خوزستان و سردار شاهوارپور فرمانده این یگان در ارزیابی کلی سالیانه ستاد کل نیروهای مسلح از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، در جشنواره مالک اشتر به عنوان رتبه نخست کشور و فرمانده برتر سپاه انتخاب شد.
در این جلسه از زحمات سردار شاهوارپور و سپاه ولی عصر(عج) تقدیر کرد.
سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور بیش از ۱۳ سال مسوولیت فرماندهی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان را به عهده داشته است.
منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.