شبکه فاضلاب آبادان و خرمشهر از محل تهاتر نفت تکمیل می‌شود

محمدرضا کرمی نژاد در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه شبکه آبرسانی به روستاهای شهرستان آبادان که در آبادان برگزار شد، اظهار کرد: از امروز عملیات اجرایی طرح توسعه شبکه آبرسانی در دهستان نصار و شهر اروندکنار آغاز شد و بر این اساس قرارگاه محرومیت زدایی کربلا عملیات اجرایی لوله گذاری را در روستای کوت و دهستان نصار آغاز خواهد کرد.

وی افزود: پیمانکار دوم عملیات لوله گذاری ۱۴ کیلومتر در شهر اروندکنار را به پایان رسانده و به زودی نیز عملیات ترمیم و اتصال به شبکه آبرسانی را آغاز می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در راستای رفع مشکل کم آبی منطقه اروندکنار با پیمانکار طرح مذاکراتی انجام شد و لوله و اتصالات مورد نیاز در محل‌های مورد نظر تخلیه و قرار شد از امروز عملیات اجرایی لوله گذاری توسط قرارگاه محرومیت زدایی کربلا آغاز شود.

کرمی نژاد بیان کرد: قرارگاه کربلا به عنوان پیمانکار اول طرح توسعه شبکه آبرسانی به روستاهای کوت و دهستان نصار انتخاب شده است که در مجموع ۵ کیلومتر از این مناطق را با استفاده از خط لوله سایز ۲۰۰ میلیمتر پلی اتیلن لوله‌گذاری می‌کند.

وی با اشاره به پیمانکار این طرح در شهر اروندکنار گفت: پیمانکار دوم نیز وظیفه اجرای طرح توسعه شبکه آبرسانی به روستاهای نهر ابوچمبه، ابودگل، ابوطرف و دایر را بر عهده دارد که ۱۴ کیلومتر از پروژه را لوله‌گذاری کرده و به زودی عملیات ترمیم شبکه آبرسانی و اتصال خط به شبکه انتقال آب را انجام خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پروژه‌های فاضلاب به ویژه استفاده از ماده ۵۶ فاینانس و تکمیل شبکه فاضلاب در برنامه توسعه آبادان و خرمشهر که توسط رئیس جمهور در اوایل امسال به تصویب رسید، گفت: قرار است قرارگاه خاتم الانبیا باقیمانده فاضلاب خرمشهر و آبادان را از طریق تهاتر نفت تا سقف ۲ هزار میلیارد تومان که ۸۰۰ میلیارد تومان برای خرمشهر و یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای آبادان است را انجام دهد.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.