فرمانده جدید انتظامی اهواز معرفی شد

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز در این آیین گفت: سرهنگ کشوری با وجود کمبود امکانات عملکرد خوبی در فرماندهی انتظامی اهواز داشت.
سید مجید صالحی ادامه داد: ضمن اینکه فرمانداری و شورای تامین نیز حمایت و پشتیبانی لازم را از وی داشتند؛  همکاری و تعامل همانند گذشته انجام خواهد شد و هدف مشترک تامین امنیت است.
صالحی افزود: سرهنگ کشوری با تجارب، اشراف و مدیریت خوب به ویژه در بحران ها در شهرستان آبادان نیز موفق خواهد شد.
وی به خدمات و نقش نیروی انتظامی در خوزستان اشاره کرد و گفت: مدیریت تنش ها و بحران های اجتماعی و امنیتی نشانه عملکرد خوب فرماندهی انتظامی اهواز و خوزستان بوده است.
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای امنیت و ناجا، و تسلیت ایام سوگواری سید و سالارشهیدان امام حسین(ع)، از فرماندهان و کادر انتظامی در ایجاد نظم و امنیت به ویژه در برگزاری آیین های عزاداری در اهواز تشکر و قدردانی کرد.
سرهنگ حجت سفید پوست به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار امنیت کشور است.
وی ادامه داد: اولین مرجعی که مردم برای امنیت مراجعه می کنند نیروی انتظامی است؛، به مردم خیلی نزدیک هستیم و خدمت نیروی انتظامی بسیار ارزشمند است.
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: باید مراقب باشیم که اقتدار و رافت جابجا نشوند و اصول جاذبه و دافعه حتما مدنظر قرار گیرد.
سرهنگ سفیدپوست افزود:رضایت مردم جز اولویت های ماموریتی نیروی انتظامی است و هر چه همدلی پلیس و مردم بیشتر باشد در ماموریت ها موفق تر خواهیم بود.
وی ادامه داد:جلوگیری از عرضه و مبارزه با مواد مخدر یکی از دغدغه های مردم است که باید با جدیت پیگیری کنیم و همه باید همراه باشیم تا رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.
 در این آیین از سرهنگ کیومرث کشوری سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز در این مدت تکریم و سرهنگ حسین زلقی به عنوان فرمانده جدید انتظامی اهواز معارفه شد.
فرماندهی انتظامی آبادان، باغملک و اندیکا از جمله سوابق سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی اهواز است.
سرهنگ کیومرث کشوری روزهای گذشته به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان آبادان معارفه شده بود.
منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.