اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به خوزستان

نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.
استاندار خوزستان در پایان این نشست اظهار کرد: یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه، طرح های جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه امسال بود که بر اساس آن ۳ هزار میلیارد تومان به استان خوزستان اختصاص پیدا کرده است.
وی افزود: از این رقم ۴۰ درصد به بخش خدمات، ۳۰ درصد به بخش کشاورزی و ۳۰ درصد هم در بخش صنعت به پروژه های سرمایه گذاری و طرح های نیازمند نقدینگی اختصاص می یابد و این تسهیلات عمدتا در مشاغل خانگی و طرح های خرد و محرومیت زدایی استفاده می شود.
خلیلیان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و تصمیماتی که اتخاذ نمودیم این تسهیلات را بین دستگاه های مختلف تقسیم کردیم و انتظار می رود با اختصاص این اعتبارات حدود ۲۲ هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شود.
استاندار خوزستان عنوان کرد: یکی از اقدامات خوبی که در دست اقدام داریم پروژه پارک فناورانه سلامت است که در حال ساخت است و قرار شد روند اجرایی آن تسریع یابد و انشاالله هر چه زودتر این پروژه را مورد بهره برداری قرار دهیم.
خلیلیان بیان کرد: بنا شد ۱۰ درصد از اعتبارات را به طرح های دانش بنیان اختصاص دهیم که بتوانیم در این زمینه شاهد شکوفایی بیشتری در استانمان باشیم.
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.