نماینده آبادان: جنگ تحمیلی در آبادان به پایان رسید اما تحمیل مدیران نالایق همچنان ادامه دارد

سیدمجتبی محفوظی در جلسه مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد فروریزش ساختمان متروپل آبادان گفت: آبادان با آن جسم نحیف و زخم خورده به حیات سخت خود ادامه می داد که شاهد وارد شدن زخم عمیق و کاری دیگری در خیابان امیری و ساختمان متروپل بر پیکر خود شد.

نماینده آبادان با بیان اینکه «آبادان پیش از آن نیز شاهد حوادث دیگری همچون سینما رکس و ۸ سال جنگ تحمیلی بود» خاطرنشان کرد: از عواملی که از لحظات نخست روز حادثه در محل حادثه حاضر شدند تشکر می کنم اما هنوز حتی جای نقد ما باقی است؛ مدیریت شهری ضعیف در آبادان را ۲ سال است که آشکارا فریاد می‌زنیم اما فریادرسی نیست. جنگ تحمیلی در آبادان به پایان رسید اما متاسفانه تحمیل مدیران ضعیف و نالایق همچنان ادامه داد.

این نماینده مجلس اظهار کرد: دیوار ۲۵ کیلومتری چند سال قبل توسط منطقه آزاد احداث شد اما امروز اثری از آن نیست؛ احداث سازه ۵۰ هزار مترمربعی در خیابان باریک امیری آبادان نشان از ضعف مدیریت چند دهه در این شهر است. باقی ماندن آوار و سازه نیمه جان متروپل در خیابان امیری تا امروز سبب شد کسبه این منطقه و خانه‌های مستقر نتوانند به حیات خود ادامه دهند و کسبه از رزق و روزی افتاده اند.

محفوظی یا طرح این پرسش که منطقه آزاد در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر چه کار می‌کنند؟ گفت: در دو سالی که من نماینده هستم، هیچ اقدام مثبتی از سوی منطقه آزاد اروند برای این دو شهر مشاهده نکرده‌ام؛ چرا تاکنون اقدامی برای برداشته شدن آوار این ساختمان انجام نشده است؟

نماینده آبادان با بیان اینکه «گزارش قرائت شده درباره متروپل ضعف‌های زیادی دارد و در گزارش قرائت شده به جوانب زیادی اشاره نشده است» خطاب به رئیس جمهور خاطرنشان کرد: آقای رئیسی اگر برای آبادان برنامه‌ای دارید از مدیران ضعیف شروع کنید چراکه امروز یکی از مشکلات اصلی و اصولی آبادان ضعف مدیریت است.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.