اعضای کمیسیون‌های شورای شهر اهواز انتخاب شدند

در شصت و هشتمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که با دو دستور کار برگزار شد، اعضای کمیسیون‌های شورای شهر اهواز و همچنین اعضای هیات رئیسه هر کمیسیون در سال دوم این دوره انتخاب شدند. در این جلسه لایحه تعدیل نرخ‌نامه تالار شهید جمال‌پور (تالار شهر) نیز تصویب شد.

بر این اساس، علی‌مدد هاشم‌پور، سید محمدعلی پورموسوی، سید محمدجواد رضوی، حمید دغاغله و سیدمحسن موسوی‌زاده به عنوان اعضای کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند.

سید محمدعلی پورموسوی، احمد سراج، علی‌مدد هاشم پور، سید محمدحوادرضوی و عادل شیشه‌گری به عنوان اعضای کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی انتخاب شدند.

با تصمیم اعضا، کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی و کمیسیون حقوقی و املاک ادغام شدند و غلامرضا شانه‌سازان، علی‌مدد هاشم‌پور، سید محمدجواد رضوی، سید محمدعلی پورموسوی و سید محسن موسوی‌زاده نیز عضو این کمیسیون شدند.

محمدحسین ملایی زمانی، حجت‌الله زارع‌زاده، احمد سراج، حمید دغاغله و سید محسن موسوی‌زاده به عنوان اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی انتخاب شدند.

سید ناصر مهداوی، غلامرضا شانه‌سازان، حمید دغاغله، سیاوش محمودی و عادل شیشه‌گری نیز به عنوان عضو کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورا انتخاب شدند.

حمید دغاغله، عادل شیشه‌گری، غلامرضا شانه‌سازان، محمدمهدی مطیعی و سید محسن موسوی‌زاده نیز به عضویت کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز درآمدند.

محمدمهدی مطیعی، محمدحسین ملایی زمانی و عادل شیشه‌گری نیز برای یک سال آینده عضو کمیسیون محیط زیست هستند.

احمد سراج، سید ناصر مهداوی، محمدمهدی مطیعی، محمدحسین ملایی زمانی، و حجت‌الله زارع‌زاده به عنوان اعضای کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این جلسه حجت‌الله زارع‌زاده نایب رئیس شورای شهر اهواز اظهار کرد: داوطلبان عضویت در هر کمیسیون خود را مقید و متعهد بدانند که در جلسات کمیسیون‌ها حضور مرتب و موثری داشته باشند.

وی افزود: ارتباط مستمر و موثر اعضای کمیسیون‌ها با روسای کمیسیون‌ها، ارجاع لوایح و بررسی روزانه سامانه توسط مسئولان دفتر روسای کمیسیون برای انجام بهتر و جلوگیری از تاخیر در کار، بسیار تاثیرگذار است.

در ادامه حجت‌الاسلام حمید رعیتی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز در خصوص، لایحه تعدیل نرخ نامه تالار شهید جمالپور اظهار کرد: آخرین باری که نرخ‌نامه این تالار به‌روزرسانی شد در سال ۹۷ بود و در این مدت افزایش قیمت نداشته‌ایم.

وی افزود: در این لایحه پیشنهاد می‌شود نرخ یک سانس این تالار از ۱.۵ میلیون به ۴ میلیون تومان، نرخ نصف روز از ۲.۵ میلیون به ۷.۵ میلیون تومان‏ و نرخ یک روز از ۵ میلیون به ۱۲ میلیون تومان افزایش یابد.

رعیتی با بیان اینکه این نرخ‌نامه بر اساس بررسی کارشناس رسمی دادگستری است، گفت: تاکنون این تالار مورد استفاده همه ارگان‌ها و نهادها قرار می‌گرفت اما حتی مبلغ نرخ سال ۹۷ را پرداخت نمی‌کردند. برخی سازمان‌ها که تالار داشتند نیز به دلیل اینکه این تالار رایگان بود از این این تالار استفاده می‌کردند. به محض گرفتن این مسئولیت دیگر اجازه نداده‌ام اداره یا سازمانی بدون پرداخت مبلغ از این تالار استفاده کند اما نرخ‌ها بسیار قدیمی هستند

به گزارش ایسنا‏، در این جلسه از غلامرضا شانه‌سازان عضو آزاده شورای شهر اهواز به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور تقدیر شد.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.