برخورد با تخلف آری، غوغا سالاری هرگز

دنیای معدن– واقعیت اینکه انبوه کارکنان شریف و تلاشگر شرکت فولاد مبارکه اصفهان همچنان در عرصه صنعت کشور مشغول افتخار آفرینی در مسیر اقتصاد مقاومتی و شکستن دیوارهای تحریم ظالمانه توسط دشمنان قسم خورده کشور هستند.

بنابراین مساله برخورد قاطع با متخلفان خواسته مجموعه مدیریت فعلی و کارکنان شریف این شرکت بزرگ صنعتی است و برآن تاکید دارند و از این مهم یک گام هم عقب نخواهند نشست.

امروز با تلاش نیروهای زحمتکش و خدوم فولاد مبارکه، تولیدات این شرکت راهی بازارهای صادراتی در اقصی نقاط دنیا می شود و نخستین فولاد ساز کشور، پنج قاره جهان را تحت پوشش خود گرفته است .

بیانیه صادر شده از سوی شرکت فولاد مبارکه گویای آن است که این شرکت از هرگونه اقدامات قانونی در برخورد با تخلف کنندگان استقبال می کند، ضمن اینکه انتظار می رود، روند فعالیت های تولیدی این مجموعه همچنان با قوت و صلابت محفوظ و تداوم یابد.

اکنون که نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارش تحقیق و تفحص از این شرکت را به قوه قضاییه ارجاع داده اند تا تخلفات را مورد بررسی قرار دهد،  باید توجه لازم را داشت که بهترین مرجع در خصوص قضاوت در مورد این پرونده،

قوه یاد شده است و نباید پیش از اثبات جرم ، برخی افراد با غوغا سالاری و مصاحبه با رسانه های مختلف ، قصاص قبل از جنایت انجام دهند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز به این مهم باور دارند که نباید قبل از رسیدگی های قوه قضاییه و اثبات جرم در محکمه، جوسازی و غوغا سالاری در این ارتباط صورت گیرد ، چون تخلف ها زمانی قابل استناد می شود که دادگاه پس از رسیدگی به پرونده ، برای طرف های مربوطه حکم صادر کند.

بنابراین انتظار می‌رود قبل از اینکه تخلفی از سوی فرد یا افراد ذیربط در این پرونده به اثبات برسد، نسبت به مخدوش ساختن اعتبار و حیثیت افراد عمل شود، این دستور دین مبین اسلام است.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان هم در این ارتباط، ضمن قدردانی از دقت نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی،  اهمیت نقش این شرکت در اقتصاد ملی  را خاطرنشان می سازد و ضرورت دورساختن هرگونه زنگار ناشی از اشتباه و تخلف را مورد تاکید قرار داده و از هرگونه همکاری در این زمینه برای رفع ابهامات و برخورد قاطع با متخلفان استقبال می کند و برای آن آمادگی دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.