گیشه در دستان هوتن شکیبا، الناز شاکردوست و پژمان جمشیدی

گیشه در دستان هوتن شکیبا، الناز شاکردوست و پژمان جمشیدی

مهسا بهادری: در هفته گذشته، ۲۴ تا ۳۱ مرداد، مجموع فروش فیلم‌های سینمایی با ۳۳۸ هزار و ۴۷۷ نفر به ۱۱ میلیارد و ۱۷۲ میلیون تومان رسید.
اکران پنج فیلم سینمایی تازه در هفته‌های گذشته سبب شده تا وضغیت فروش سینماها نسبت به هفته‌های گذشته بهبود پیدا کند.

سهم فروش فیلم‌ها چه‌قدر است؟
فیلم سینمایی «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و با بازی پزمان جمشیدی در هفت روز اخیر سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشت و «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار نیز دو میلیارد و ۲۷۷ میلیون تومان فروش داشت در جایگاه سوم گیشه نیز فیلم سینمایی «انفرادی» به کارگردانی مسعود اطیابی و با بازی رضا عطاران با فروش دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومانی قرار دارد. «تی تی» به کارگردانی آیدا پناهنده و با بازی الناز شاکردوست و هوتن شکیبا با فروش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی، در جایگاه چهارم قرار گرفته است و «علف‌زار» به کارگردانی کاظم دانشی و بازی پژمان جمشیدی نیز در هفت روز اخیر ۷۹۸ میلیون تومان فروش داشت.
در هفته‌های اخیر رقابت بین این فیلم‌ها بسیار زیاد بوده و الناز شاکر دوست، پژمان جمشیدی و هوتن شکیبا نیز جزو هنرمندانی هستند که دست‌کم در دو فیلم سینمایی حضور دارند.
فیلم‌هایی که تازه به نمایش درآمدند
در هفته‌ای که گذشت سه فیلم سینمایی به نمایش درآمدند و هریک توانستند جایگاه خود را در جدول فروش و در مدت زمان ۵ روز به مقطع قابل قبولی برسانند. فیلم سینمایی «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار، «برای مرجان» به کارگردانی حمیدزرگرنژاد و «رویای سهراب» به کارگردانی علی قوی‌تن به نمایش درآمدند. فیلم «ابلق» با کارگردانی نرگس آبیار و باری هوتن شکیبا و الناز شاکردوست توانست با فروش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی در هفت روز اخیر جایگاه دوم گیشه را به دست بیاورد.

۵۷۲۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.