جلسه رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز با سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز

به گزارش اداره ارتباطات سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز، جلسه ای امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ با حضور سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ، صادق کهوازی سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز و مدیران و کارشناسان در محل سازمان برگزار شد.

دراین جلسه ابتدا سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز ضمن خیر مقدم به رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز و تبریک به مناسبت هفته دولت گفت: سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز در گذشته نه چندان دور یکی از سازمانهای چابک و فعال در شهرداری اهواز بوده که حدود ۱۵۰پروژه درسطح کلانشهر اهواز انجام داده که بنا به دلایلی مدتی فعال نبوده که امید است باهمکاری شورای اسلامی شهر و شهردار محترم کلانشهر اهواز بتوانیم سازمان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

وی اظهار کرد: بحث بودجه و مشکلات مالی یکی از مهمترین مشکلات سازمان است که تقاضای مساعدت و همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری را می طلبد.

وی اضافه کرد: سازمان بهسازی و نوسازی بر اساس هدف ذاتی خود یعنی بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و تاریخی گام های موثری در خصوص باز آفرینی شهری ، دفاتر تسهیل گری بافت های فرسوده وحاشیه نشینی و مطالعات سطح یک شهر اهواز برداشته است.

وی افزود : راهکار های خوبی از جمله بسته های تشویقی در قالب وام های کم بهره، تخفیفات عوارض و نوسازی و همچنین تولید مسکن در محدوده بافت های فرسوده با مشارکت سرمایه گذار و بسیاری طرح های دیگر در محدوده بافت های فرسوده که می تواند علاوه بر درآمد زایی کمک شایانی به زیبایی شهر و همشهریان گرامی بکند از جمله اهداف مهم سازمان است.
درادامه نیز سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز نیز ضمن تشکر از برگزاری چنین جلسه پرباری گفت: شهرداریها باید به سمت خود کفایی بروند ، باید به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم از فرصتها تولید ثروت کنیم.

محمودی افزود: برای انجام پروژه در سطح اهواز ابتدا باید اولویت بندی کنیم و بعد به صورت کارشناسی دقیق بتوانیم کا را پیش ببریم تا موفق شویم.

وی عنوان کرد: الگو برداری از شهرهایی که در کار خود موفق بوده اند و سپس با بومی سازی و اجرای درست و با کارشبانه روزی و جهادی میتوان موفق بود و کلانشهر اهواز را که یکی از شهرهای دارای بیشترین بافت فرسوده و حاشیه نشینی را در کشور دارا می باشد را می توان به اهدافش رساند.

سیاوش محمودی یاد آور شد : رسالت مهم سازمان بهسازی و نوسازی احیای بافت های فرسوده و تاریخی است که مدتی از وظایف ذاتی خود دور بوده ، انشالله با تفکر و رویکردی که مدیریت جدید سازمان دارد می شود کارهای زیادی در محدوده بافت های فرسوده کلانشهر اهواز انجام داد.

رئیس شوارای اسلامی کلانشهر اهواز با بیان اینکه شورای اسلامی شهر اهواز با تمام توان همکاری خود را با سازمان بهسازی و نوسازی اعلام میدارد گفت: مطالعات سطح یک شهر اهواز و همچنین دفاتر تسهیلگری بافت های فرسوده و حاشیه نشینی میتواند برای کلانشهر اهواز بسیار مهم و اساسی باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.