مطالبات صنایع کوچک از سوی شرکت‌های نفتی پرداخت شود

علی مهدی پور با تاکید بر نقش صنایع بزرگ نفتی فعال در خوزستان برای حمایت از صنایع کوچک اظهار کرد: صنایع بزرگ خوزستان به ویژه صنعت نفت باید از شرکت‌های فعال تولیدی و صنایع کوچک استان حمایت‌های ویژه داشته باشند.

وی افزود: این شرکت‌های نفتی فعال در خوزستان باید نسبت به صنایع کوچکی که در خوزستان با دشواری‌های فراوان فعال هستند مسئولیت‌پذیری بیشتری داشته باشند و در اجرای پروژه‌ها باید از ظرفیت صنایع کوچک استان به صورت ویژه استفاده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: در خوزستان بیش از ۴۰۰ واحد صنعتی کوچک در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی مشغول به فعالیت هستند و باید نگاهی ویژه از سوی صنایع نفتی به آن‌ها شود.

مهدی پور با اشاره به یکی از مشکلات جدی صنایع کوچک فعال استان در حوزه صنعت نفت، عنوان کرد: مطالبات صنایع کوچک خوزستان از صنعت نفت و شرکت‌های نفتی، جدی ترین مشکل این صنایع فعال در استان است. مشکل اصلی واحدهای صنعتی، تامین منابع مالی است و در صورتی که مطالبات واحدهای صنعتی به آن‌ها زودتر برسد قطعا این مشکل آن‌ها برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: تزریق مطالبات صنایع کوچک فعال در حوزه صنعت نفت در خوزستان می‌تواند به حل مشکلات جدی این صنایع کمک کند و همچنین زمینه ساز ایجاد اشتغال بیشتر در این واحدها شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان عنوان کرد: عدم پرداخت مطالبات صنایع کوچک فعال در حوزه صنعت نفت می‌تواند باعث تعطیلی کارگاه‌های صنعتی و واحدهای فعال در این حوزه شود. در صورتی که این مطالبات پرداخت و از صنایع کوچک حمایت شود، قطعا شاهد افزایش ظرفیت آن واحد صنعتی خواهیم بود.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.