اهمیت اکتشاف در بخش معدن و صنایع معدنی

وی بیان کرد: بحث استفاده از فناوری‌های نوین و تکنولوژی و همچنی به کارگیری از نیروی انسانی متخصص بحث مهمی است که باید به آن پرداخته شود. شرکت‌های دانش بنیان ظرفیتی ایجاد کرده‌اند تا بتوانیم تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز را تامین کنیم.

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: در کنار ظرفیت موجود برای مصرف در داخل باید به ظرفیت صادرات هم توجه کنیم و در نظر بگیریم که شرکت‌های بزرگ نهایتا از لحاظ اقتصادی با مشکل مواجه می‌شوند پس باید ظرفیت و زیرساخت‌های صادرات را افزایش دهیم و بندرگاه ها، اسکله‌ها، جاده ها و… را اصلاح کنیم.

فولادگر تصریح کرد: تصمیمات اقتصادی در بخش معدن و صنایع معدنی بسیار مهم است. تصمیمات اقتصادی هم در حوزه کلان و هم خرد حایز اهمیت است. بورس یکی از مباحث مهمی است که باید به آن پرداخته شود و اگر این مسائل حل شود حتما می‌توانیم خروجی بهتری از معدن و صنایع معدنی داشته باشیم و در این حوزه کارآفرینی کنیم.

وی گفت: فولاد مبارکه در صنایع فولادی این ویژگی را دارد که همه زحمات آن توسط نسل انقلابی و پس از انقلاب ۵۷ انجام شده است و اکنون از نظر تولید محصولات فولادی و ورق اولین صنعت کشور است و در اقتصاد کشور نقش مهمی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.