برای کاهش مصرف انرژی از فناوری های جدید استفاده می کنیم

ممیزی فرآیندها و فعالیت‌های شرکت فولاد خوزستان با هدف انطباق با نیازمندی‌ها و الزامات استاندارد مرجع بین المللی نظام مدیریت انرژی، بر‌ اساس ISO50001:2018 در روزهای  ۵ و ۶ شهریورماه ۱۴۰۱ به صورت حضوری از سوی معین طاهرزاده سرممیز شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران (توف نورد سابق) صورت پذیرفت.
محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه گفت: انرژی بحث مهم روز کشور و دنیا می‌باشد‌. شرکت فولاد خوزستان جزو نخستین شرکت‌ها در دنیا بود که به روش احیای مستقیم راه اندازی شد.
وی اظهار داشت: زمزم یک که در سال ۱۳۸۰ راه اندازی شد، در روند تولید و مصرف انرژی نقش بسزایی داشت.
نیکوکار در ادامه تصریح نمود: امروزه در شرکت، کاهش مصرف انرژی به‌صورت جدی دنبال می‌شود. همچنین استفاده از فناوری های جدید، در افزایش تولید و کاهش مصرف انرژی نقش مهمی ایفا می‌نماید.
وی در پایان از تلاش تمامی کارکنان موثر بر فرآیند مدیریت انرژی تشکر نمود.
محمود اکابر نماینده مدیرعامل در نظام مدیریت یکپارچه اظهار داشت: استفاده از رهنمودهای تیم‌های ممیزی شخص ثالث، همیشه سرلوحه مدیریت ارشد شرکت فولاد خوزستان بوده است.
وی افزود: در همین راستا در مدت ۳ سال گذشته با انجام پروژه‌های بهبود در حوزه سیستم مدیریت انرژی بهبودهایی در میزان مصارف صورت پذیرفته و برنامه های سازمان در این زمینه کماکان ادامه دارد.
این گزارش حاکی است، بر اساس نتایج حاصل از ممیزی شخص ثالث این دوره (ممیزی مراقبتی نوبت اول)، گواهینامه شرکت فولاد خوزستان از طرف شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران به مدت یک سال به منظور تمدید، مورد توصیه‌ی تیم ممیزی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.