رئیسی: مشکل راه مواصلاتی روستای احمدفداله با اولویت دنبال خواهد شد

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر جمعه در جریان حضور در استان خوزستان برای افتتاح رسمی طرح عظیم آبرسانی غدیر، در حین بازدید هوایی از مسیر اجرای طرح در شهرستان دزفول، در جمع مردم منطقه محروم و دورافتاده «احمد فداله» حضور یافت و گفت: به برکت انقلاب اسلامی در این منطقه و در همه مناطق کشور کارهای زیادی شده است، اما این تلاش‌ها، همچنان با وضع مطلوب فاصله دارد.

رئیس جمهور با اشاره به درخواست‌ها و مطالبات مردم درباره موضوع جاده مواصلاتی به عنوان مهمترین مشکل منطقه افزود: حتماً مسأله جاده این منطقه را در اولویت قرار می‌دهیم و با پیگیری مجدانه استاندار و تخصیص اعتبارات لازم از مرکز، به سرعت کار دنبال خواهد شد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه مشکل جاده دسترسی به این منطقه ریشه بخش قابل توجهی از مشکلات منطقه است، گفت: ساخت جاده دسترسی به این منطقه با اولویت دنبال خواهد شد تا بن‌بست بوجود آمده در رشد و پیشرفت این منطقه برطرف شود و جوانان به عنوان سرمایه‌های گرانقدر این منطقه بتوانند با کار و تلاش خود این منطقه را بسازند.

رئیسی با قدردانی از زحمات گروه‌های جهادی و عزیزان بسیجی در این منطقه اظهار داشت: در کنار تلاش‌های جهادی نیروهای بومی و خود مردم منطقه نقش اصلی را در رفع مشکلات داشته‌اند.

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های تولیدی این منطقه تصریح کرد: این منطقه این ظرفیت را دارد که برای اشتغال بخش‌های اطراف هم زمینه فراهم کند. امروز تولید کشاورزی و دامداری از مهم‌ترین و اساسی‌ترین تولیدات مورد نیاز کشور است و جزو کالاهای اساسی مورد نیاز کشور محسوب می‌شود و امروز شما این کالاها را تولید می‌کنید، لذا باید از شما قدردانی کنیم.

رئیسی با اشاره به محور قرار دادن تولید در شعارهای سال‌های اخیر از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: هر حرکت و اقدامی که در جهت افزایش تولید در این منطقه انجام شود، حرکت در جهت فرمان رهبری و در جهت استقلال و قطع وابستگی به کشورهای دیگر و خودکفایی کشور است.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.