تاریخ و ریشه فولاد در کشور به ذوب آهن اصفهان بر می گردد

به گزارش دنیای معدن، نماینده مردم لنجان در مجلس در این دیدار بر لزوم  افزایش تعاملات ذوب آهن و جامعه اطراف تاکید کرد. وی افزود: ذوب آهن اصفهان از بزرگترین تولید کنندگان فولاد در کشور است وخدمات این مجموعه صنعتی به مردم منطقه تاثیر گذار است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در این دیدار ضمن تشکر از تلاش های انجام شده در راستای افزایش تولید، شفافیت در همه موضوعات و توسعه محصولات شرکت با توجه ویژه به محصولات با تکنولوژی پیشرفته و منحصر به فرد را از عوامل موفقیت دانست و بر توجه به آن تاکید کرد.

موسوی بیان داشت: سهامداران سازمان تامین اجتماعی از اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه  می باشند وهر چه ما تلاش کنیم دارایی های این سازمان را به سود مطلوب برسانیم ،بازنشستگان در آینده آسوده تر زندگی میکنند.

 

وی افزود: در حال حاضر این هدف در ذوب آهن اصفهان با جدیت دنبال می شود وامیدوارم با مدیریت صحیح وبرنامه ریزی لازم ،موانع تولید بر طرف شود وبه سود واقعی برسیم وذوب آهن بایستی به سرعت اهداف خود را محقق کند.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی دو شاخص تولید و سود در ذوب آهن اصفهان را از اولویت های این سازمان دانست و بیان داشت: موضوع درمان ، سلامت ومحیط زیست بسیار مهم است وذوب آهن هرچه می تواند بایستی هزینه کند تا مسئولیت خود در قبال کارکنان و مردم منطقه را بهتر به انجام برساند.

 

در این دیدار مهرداد تولائیان معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان در خصوص تحقق ۱۰۳ درصدی برنامه تولید ۳ میلیون تنی از ابتدای سال جاری و پروژه های در حال اجرا از جمله بازسازی باتری شماره ۲ کک سازی توضیحاتی ارایه داد.

بهزاد کرمی معاون فروش این شرکت نیز به تشریح شرایط فروش داخلی وصادرات محصولات پرداخت.

در حاشیه این دیدار، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و نماینده شهرستان لنجان به همراه تعدادی از مدیران شرکت از خط تولید ذوب آهن اصفهان بازدید نمودند و با حضور در یادمان شهدای گمنام ضمن زیارت قبور مطهر این عزیزان به این اسطوره های ایثار ادای احترام نمودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.