معاون اقتصادی رییس جمهور:صف معترضان از آتش‌زنندگان مسجد و پرچم ایران جداست

رضایی که به خوزستان سفر کرده است روز جمعه در حاشیه آیین اهدای ۳۱۳ جهیزیه به خانواده‌های نیازمند در خوزستان به مناسب هفته دفاع مقدس، در رابطه با حوادث و آشوب های اخیر در کشور بیان کرد: اینکه افرادی با نفوذ در میان‌ مردم دست به آشوب می زنند، پرچم ایران را به آتش می کشند و به مقدسات هتک حرمت وتوهین می کنند، قابل پذیرش نیست و محکوم است.

وی افزود: آتش زدن پرچم ایران و هتک حرمت مقدسات مردم، دل هر ایرانی را به درد آورد. آشوب و تعدی به نمادهای ملی و دینی خواست دشمنان این مرز و بوم است وملت ایران آن را تحمل نخواهد کرد.

رضایی گفت: اینکه افرادی با نفوذ در میان‌ مردم دست به آشوب می زنند، پرچم ایران را به آتش می کشند و به مقدسات هتک حرمت وتوهین می کنند، قابل پذیرش نیست و محکوم است.

معاون اقتصادی رییس جمهور ادامه داد:آتش زدن پرچم ایران و هتک حرمت مقدسات مردم، دل هر ایرانی را به درد آورد. آشوب و تعدی به نمادهای ملی و دینی خواست دشمنان این مرز و بوم است وملت ایران آن را تحمل نخواهد کرد.

وی گفت: برخی دشمنان خبیث هجمه‌هایی علیه نیروهای نظامی در جهت قراردادن مردم در مقابل نیروهای مسلح انجام داده و می‌دهند که با هوشیاری ملت ایران در رسیدن به این هدف ناکام مانده‌اند.

رضایی تخریب کنندگان اموال عمومی را داعشی خواند و ادامه داد: این افراد قصد دارند با سوء استفاده از امنیت و آرامش کشور به چهره نیروهای مسلح خدشه وارد کنند اما غافل از این هستند که نیروهای مسلح ما، فرزندان همین ملت هستند و آرزویشان برقراری نظم و امنیت در کشور است.

معاون اقتصادی  رییس جمهور هدف غایی نیروهای نظامی کشور را آرامش مردم‌ دانست و افزود: آرزوی نیروهای نظامی این است که در راه سربلندی کشور به شهادت برسند.

وی بیان کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی به انحای مختلف قصد ایجاد اختلاف در کشور را داشته اما با غیرت مردان و زنان این سرزمین به اهداف شوم و پلید خود نرسیده است.

رضایی همچنین رزمایش‌ مومنانه کمک به خانواده‌های نیازمند را اقدامی مهم بیان کرد و گفت: هدف اینگونه رزمایش‌ها در کنار کمک به جوانان، ساختن افرادی خلاق و مولد است که امیدواریم با تلاش خیران عزیز ادامه یابد.

معاون اول رییس جمهور چهارشنبه شب گذشته از طریق فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز وارد خوزستان شد. شرکت در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، دیدار با خانواده‌های شهدا، شرکت در آیین غبار روبی گلزار شهدا در اهواز از جمله برنامه سفر ۲ روزه وی به خوزستان بود.

 

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.