برگزاری جلسه مشترک شهردار اهواز و مدیرعامل توزیع نیروی برق

در این جلسه مدیران عامل سازمان پارک ها و فضای سبز، سازمان آتش نشانی و سازمان عمران نیز حضور داشتند.

در ابتدای جلسه شهردار اهواز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس هدف از برگزاری این جلسه را هم افزایی و استفاده از انرژی های مضاعف در روابط بین بخشی عنوان کرد که نتیجه آن منتهی به مطلوب شدن وضعیت شهری می شود.

رضا امینی تصریح کرد: شهرداری و اداره برق به دلیل اهمیت و گستردگی عرصه خدماتی خود در در سطح شهر حوزه های مشترک بسیاری دارند که این همکاری مشترک می تواند مدیریت واحد شهری را تسهیل و رضایت شهروندی را بدنبال داشته باشد.

وی ضمن اشاره به برخی از درخواستها و گلایه مندی شهروندان در خصوص بخشی از معضلات شهری عنوان کرد: ضرورت نورپردازی و تامین روشنایی پل ها، معابر و بوستان ها و میادین، جابجایی و نصب شبکه های برق، تامین برق پایدار برای ایستگاههای پمپاژ، پیش بینی و دقت نظر در احداث پایه های جدید برق و شبکه های برق، حفظ و نگهداری تاسیسات برق پلها که بعضا سیمای شهری را مخدوش می کند از مهمترین معضلاتی است که توافق و همکاری در این زمینه به منظور رسیدن به مدیریت یکپارچه شهری لازم و ضروری است.

شهردار اهواز با اشاره به فرصت های توسعه گردشگری در حاشیه رودکارون و چالش های پیش روی آن خاطرنشان کرد: متاسفانه عدم نورپردازی مناسب در طول مسیر و عدم طراحی مناسب حاشیه کارون از نقاط ضعفی هستند که در برجسته سازی کارون به عنوان نماد هویتی اهواز مغفول مانده است.

امینی در پایان با اشاره به آغاز فصل سرما و لزوم هرس درختان در مسیر کابل های برق به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی تاکید ویژه کرد و خطاب به کلیه سازمان های متقاضی حفاری از آنها خواست نسبت به ترمیم و پر کردن نوارهای حفاری اقدام نمایند.

گفتنی است در پایان این جلسه حاضرین پس از گفتگو و تبادل نظر به بیان پاره ای از مشکلات شهری و ارائه راهکار های پیشنهادی پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.