جانشین فرمانده کل سپاه: مشکل آبرسانی به ۱۲۲ روستای خوزستان برطرف شد

سرتیپ پاسدار علی فدوی در نشست قرارگاه امام حسن(ع) با حضور جمعی از فرماندهان سپاه خوزستان ،بیان کرد:نشست این قرارگاه هر سه هفته یک بار به صورت تصویری در سراسر استان‌ها برگزار می شود اما باتوجه به اهمیت خدمت‌رسانی به خوزستان و دعوت سپاه خوزستان ، امروز نخستین جلسه این قرارگاه با حضور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) ، فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب و جمعی از فرماندهان استان در اهواز ، تشکیل شد.

وی افزود: تاکنون همدلی و هماهنگی خوبی بین مجموعه‌های مختلف که درگیر موضوع آب خوزستان هستند، شکل گرفته که قرارگاه کربلا در جنوب غرب، سپاه ولیعصر(عج) ، آبفا خوزستان ، برق منطقه ای و سایر مجموعه‌ها در سال‌های اخیر برای رفع معضلات آب تلاش‌ فراوانی داشتند که شایسته تقدیر است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: اکنون مشکل آبرسانی به ۱۲۲ روستا برطرف شده و این آمار بالایی در زمینه خدمت‌رسانی در حداقل زمان است.

وی بیان کرد: رفع مشکلات روستاها و مناطق محروم، سریعتر از زمان تعیین شده، می تواند در جامعه امیدبخش باشد و این همدلی انگیزه خدمت‌رسانی مجموعه‌های مختلف را نیز افزایش می دهد.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران روز پنجشنبه به منظور حضور در نخستین جلسه قرارگاه امام حسن(ع) و بازدید از چندین پروژه آبرسانی در سطح استان وارد خوزستان شد.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.